‍ اجرای طرح گشت بازرسی و نظارت بر آژانس های تاکسی تلفنی شهر کرمانشاه

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه، با اشاره به اینکه بخش عمده ای از آژانس ها ی تاکسی تلفنی تحت نظر سازمان تاکسیرانی نیستند

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه گفت:  در شهر کرمانشاه حدود 250 آژانس تاکسی تلفنی تحت پوشش سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه با بیش از 2 هزار و 300 دستگاه خودرو در این آژانس ها فعال هستند و  بر عملکرد این آژانس های تاکسی تلفنی نظارت کامل صورت می گیرد.

 سجاد سلیمانی اظهار داشت: به همین منظور گشت مشترکی متشکل از اداره اماکن، تعزیرات حکومتی، معاونت بازرسی صنعت و معدن و تجارت، پلیس راهور، نماینده ، نیروی انتظامی و سازمان تاکسیرانی با هدف نظارت بر رعایت نرخ مصوب، داشتن پروانه فعالیت، دارا بودن کارت شهری  تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه متأسفانه اطلاعات برخی از خودروهایی که در آژانس های تاکسی تلفنی به خدمت گرفته شده اند هیچ جایی ثبت نشده است، افزود: خودروهای دارای کارت شهری وعلایم، تعیین صلاحیت شده اند و در صورت بروز هرگونه مشکل، قابل پیگری است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه از شهروندان خواست هرزمان که درخواست سرویسی از آژانس داشتند حتما به این موضوع توجه داشته باشند که خودروی اعزامی برای سرویس، دارای علائم و آرم با خط شطرنجی باشد درغیر اینصورت سوار نشوند چرا که چنین خودرویی از نظر سازمان تاکسیرانی هیچگونه صلاحیت و اعتباری ندارد.

سلیمانی تاکید کرد: رانندگان آژانس های تاکسی تلفنی برای جابجایی مسافرهای درون شهری حتما باید از ماشین های آرم دار و تابلودار استفاده نمایند.

انتهای پیام/ز

 

گشت مشترک تاکسیرانی و دستگاه های اجرایی بر فعالیت آژانس ها

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.