سخنران یادواره شهدای انقلاب در یزد:

مسئولان در راستای منویات رهبر انقلاب حرکت کنند

حجت الاسلام صابری اراکی گفت: حرکت در راستای منویات رهبر معظم انقلاب نجات جامعه و رفع مشکلات را به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ چهارمین یادواره شهدای انقلاب اسلامی استان یزد صبح امروز با حضور مردم شهیدپرور و مسئولان استان در پایگاه انقلاب مسجد روضه محمدیه برگزار شد.

حجت الاسلام صابری اراکی در این مراسم با گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی و یاد و خاطره امام عظیم الشان و شهدای انقلاب اسلامی  شهدا را عاقل‌ترین انسان‌های عصر حاضر دانست و گفت: از دیدگاه قرآن و روایات معصومین انسان‌های عاقل و صاحب اندیشه کسانی هستند که با بهره‌گیری از نعمت عقل درراه خدا حرکت کرده و رضوان الهی و بهشت را نصیب خود می‌کنند.

سخنران یادواره 22 شهید استان یزد خاطر نشان کرد: شهدا برعکس کسانی که عقل خود را وقف لهو و لعب می‌کنند و درجه عقلی خود را تا جایگاه تأمین نیازهای مادی تنزل می‌دهند به بهترین وجه ممکن از عقل خود استفاده برده و به درجه قرب الهی رسیدند.

وی همچنین خطاب به مسئولان گفت: وجود مفاسد اقتصادی و بانکداری غیر اسلامی در کشور زیبنده این نظام و مردم نیست و اگر مسئولان ما نه در حرف بلکه در عمل به دنبال سر رهبری حرکت کنند بسیاری از مشکلات ما حل خواهد شد.

حجت الاسلام صابری اراکی درادامه به تشریح مقام والای شهدا پرداخت و اظهار داشت: ویژگی مهم شهدای انقلاب نسبت به شهدای دیگر این است که آنان به خاطر حاکمیت دین در جامعه و تشکیل حکومت اسلامی از جان خود گذشتند.

وی همچنین در پایان خطاب به مسئولان گفت: وجود مفاسد اقتصادی و بانکداری غیر اسلامی در کشور زیبنده این نظام و مردم نیست و اگر مسئولان ما نه در حرف بلکه در عمل در راستای منویات رهبر معظم انقلاب حرکت کنند بسیاری از مشکلات ما حل خواهد شد.

انتهای پیام/ص

چهارمین یادواره شهدای انقلاب اسلامی استان یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار