درگذشت مادر شهید جوادی در فسا

مادر شهید محمد موسی جوادی به فرزند شهیدش پیوست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛حمید رسولی رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فسا اظهار کرد: مرحومه حاجیه خانم فاطمه مشغول مادر شهید محمد موسی جوادی که به علت ناراحتی قلبی در بیماستان فوق تخصصی ولی عصر فسا بستری بود شب گذشته بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

وی تصریح کرد: پیکر مطهر این مادر شهید ساعت ۱۰ صبح فردا از در منزل آن مرحوم واقع در محله بالا فسا جنب بانک سپه تشییع و در گلزار شهدای امام زاده حسن به خاک سپرده می‌شود.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فسا افزود: همچنین ساعت سه تا چهار و نیم عصر فردا نیز مراسم ترحیم این مادر شهید در مسجد جامع فسا برگزار می‌شود.

از این مادر فداکار یک فرزند دیگر به افتخار جانبازی نائل شده و فرزند دیگر وی نیز آزاده سیاسی از رژیم ستم شاهی است که قبل از پیروزی انقلاب توسط رژیم پهلوی زندانی و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از زندان آزاد شد.

گفتنی است، شهید محمد موسی جوادی با توجه به این که دارای ۱۸ سال سن و محصل بود در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافت و در سال ۶۷ در حمله عراق به شلمچه شهید و مفقود الجسد شد.

انتهای پیام/ن

مادر شهید  در فسا آسمانی شد

برچسب ها: شهدا ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار