سرهنگ صادقی پور خبر داد

سارق حرفه ای در لویزان به دام افتاد

رئیس کلانتری 102 از دستگیری سارق حرفه ای تلفن همراه در مخفیگاهش خبر داد.

سارق حرفه ای در لویزان به دام افتادبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ رضا صادقی پور رئیس کلانتری 102 اظهار کرد: با ارجاع دستوری از سوی جانشین سرپرست دادسرای ناحیه چهار رسالت، مبنی بر دستگیری یک سارق حرفه ای تلفن همراه، تیمی از ماموران این یگان برای شناسایی و دستگیری متهم وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد فردی به نام "د" ضمن انجام سرقت تلفن همراه شهروندان، اقدام به نگهداری و فروش این اموال در مخفیگاه خود می کند که این اقدام به تجمع مالخران، سارقان و معتادان و شکایت شهروندان شده است.

سرهنگ صادقی ادامه داد: در بررسی های بیشتر نیز مشخصات به دست آمده از این فرد با مشخصات ارائه شده از سوی مرجع قضایی مطابقت یافته و معلوم شد که وی همان سارق تحت پیگرد قانونی است.

رئیس کلانتری 102 تصریح کرد: به این ترتیب، با شناسایی مخفیگاه متهم عملیات دستگیری وی آغاز و شب گذشته، متهم در محدوده لویزان و در مخفیگاهش بازداشت شده و در بازرسی از محل نیز 2 دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه و یک عدد قمه کشف شد.

سرهنگ صادقی پور گفت: متهم به همراه اموال مکشوفه به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های انجام شده به جرایم خود مبنی بر سرقت از شهروندان اعتراف و پس از تکمیل پرونده به دادسرای ناحیه چهار رسالت منتقل شد.

انتهای پیام/

دستگیری سارق حرفه ای در مخفیگاهش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار