رقابت با علم و تکنولوژی کشور‌ها مورد توجه باشد

استاندار چهارمحال و بختیاری، رقابت با علم و تکنولوژی دیگر کشور‌ها را برای پیشرفت ضروری عنوان کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اقبال عباسی در آیین نمادین زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه شهید باهنر شهرکرد گفت: رقابت با علم و تکنولوژی دیگر کشور‌های دنیا برای پیشرفت و توسعه باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: روزگاری توانایی خواندن و نوشتن بالاترین سواد برای انسان‌ها بود و امروزه علم و تکنولوژی و رقابت با کشور‌های دیگر دنیا به عنوان بهترین نمونه سواد محسوب می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: امروزه جمهوری اسلامی ایران در علوم مختلف به موفقیت‌های بسیار مطلوبی دست یافته و از سویی رشد و ترقی ایران باعث شده است تا به قدرت‌های استکباری وابسته نباشیم.

عباسی تاکید کرد: تلاش برای حفظ تاریخ ایران و ارائه عملکرد درخشان جمهوری اسلامی به نسل کنونی باید مورد توجه مسئولان و صاحب نظران باشد.

وی با اشاره به تلاش‌های زیاد استکبار جهانی برای ضربه به کشور و براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: طراحی و اجرای ترورها، جنگ تحمیلی، تحریم‌های ظالمانه و سایر توطئه‌های استکبار جهانی همواره با حضور به موقع مردم در صحنه و رهنمود‌های پیامبرگونه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری خنثی شده است.

عباسی یادآور شد: ایستادگی مردم ایران در صحنه‌های مختلف و دفاع همه جانبه آنان از نظام، باعث شده تا جمهوری اسلامی ایران به یکی از قدرت‌های برتر جهان تبدیل شود.

گفتنی است: ساعت ۹:۳۳ صبح امروز شنبه ۱۴ بهمن ۹۶ و به مناسبت ایام الله دهه فجر و سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، زنگ انقلاب در قالب برنامه گلبانگ انقلاب، در ۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه استان به صدا درآمد.
 
گلبانگ انقلاب از برنامه‌های بزرگداشت ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی است که امسال به دلیل تقارن ۱۲ بهمن با روز پنج شنبه و تعطیلی مدارس، به امروز شنبه موکول گردید.

انتهای پیام/ش

جمهوری اسلامی ایران یکی از قدرت‌های برتر جهان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار