شیخ ویسی: کریمی دقیقا به چه صحنه ای اعتراض می کند/ در لیگ برتر می مانیم

دروازه بان تیم استقلال خوزستان گفت: گل اول سپیدرود خطا بود و پنالتی تیم ما هم درست بود اما نمی دانم سرمربی سپیدرود به چه صحنه ای اعتراض می کند.

وحید شیخ ویسی در  گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره تساوی استقلال خوزستان مقابل سپیدرود رشت بیان کرد: خداراشکر بازی خوبی و موفق شدیم به یک امتیاز در خانه حریف برسیم تا امتیازات مان با تیم های بالا جدولی زیاد نشود. سپیدرود 10 نفره شد و ما می توانستیم به پیروزی برسیم اما متاسفانه اتفاقاتی رخ داد و نتوانستیم برد را به دست بیاوریم. گل سپیدرود 100 درصد خطا بود و اگر می توانستیم پیروز شویم، صعود چند پله ای داشتیم که این اتفاق رخ نداد.

شیخ ویسی در خصوص اعتراضات فراوان علی کریمی به داوری عنوان کرد: پنالتی ما  درست بود و فکر می کنم بازیکن حریف باید اخراج می شد که داور هم کارت قرمز داد. دقیقا نمی دانم علی کریمی به چه صحنه ای اعتراض می کند.

او افزود: در چند بازی گذشته و به دلیل مصدومان و محرومان، هیچ وقت 2 مدافع اصلی که پست اصلی شان دفاع وسط باشد را نداشتیم و همیشه از بازیکنانی استفاده می کردیم که در پست های دیگر حضور داشتند. در مقابل سپیدرود، کریمی که در پست هافبک بود، دفاع راست بازی می کرد یا دغاغله هافبک دفاعی در دفاع چپ. در دفاع وسط هم دانیال ماهینی و میثم دورقی را داشتیم که هیچ کدام پست اصلی شان نبود اما خوشبختانه بازی خوبی انجام دادیم و عملکرد بازیکنان خوب بود.

دروازه بان استقلال خوزستان در مورد اینکه چند هفته ای است، کلین شیت نمی کند، پاسخ داد: از ابتدای فصل با مشکلات زیادی مواجه بودیم و همچنین در طول فصل در 2 بازی پیاپی 4 دفاع ثابت نداشتیم که این از اصلی ترین موضوعات آن است. متاسفانه در طول فصل ناهماهنگی های زیادی وجود داشت و درحالیکه فصل در پایان است، هنوز مدافعان تیم مان به طور کامل اضافه نشده اند که همین دلیل سبب نتیجه نگرفتن شده است.

او درباره اینکه آیا استقلال خوزستان در لیگ می ماند یا خیر، گفت: همه چیز روز آخر مشخص می شود و استقلال خوزستان در لیگ برتر می ماند. کسی فکر می کرد، سپاهان به این وضعیت بیافتد؟ تمام توان مان را به کار می گیریم تا در لیگ بمانیم و هدفمان تحقق این امر است.

شیخ ویسی در پایان گفت: وضعیت مالی خوبی نداریم و پول نیست.

انتهای پیام/

اظهارات شیخ ویسی درباره دیدار سپیدرود- استقلال خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار