اطلاعاتی که شفر درمورد استقلال منتشر کرد +عکس

وینفرد شفر سرمربی استقلال با انتشار پستی در اینستاگرام اطلاعاتی درباره وضعیت استقلال منتشر کرد.

پست اینستاگرامی سرمربی استقلال +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وینفرد شفر سرمربی استقلال با انتشار پستی در اینستاگرام چند نکته خطاب به هواداران نوشت:

"مقداری اطلاعات:

همه شما می دانید که ما بسیار سخت تلاش کردیم تا  بازیکنان مناسبی برای استقلال انتخاب کنیم. همچنین می دانید که مجبوریم با موانع بسیاری روبرو شویم مانند کسانی که می خواهند به استقلال ضرر بزنند و بر بازیکنان تاثیر بگذارند. برخی از مدیر برنامه های در سایه و برخی اشتباهات در سازمان ... ما در نهایت دو گزینه خوب پیدا کردیم بازیکنان با استعدادی که قبول کردند تا به تهران بیایند و خوشحالیم که از ان ها استقبال می کنیم.

اما من می خواهم چیزی بگویم. شما، طرفداران استقلال در حال حاضر یک تیم عالی دارید. تک تک بازیکنان ما سخت کار می کنند و 100 درصد (توان می گذارند) و همه آن ها در این راه بسیار اثرگذار، پیشرفت می کنند. فراموش نکنید این همان تیم 6-7 ماه پیش است!"

شما می توانید به استقلال افتخار کنید و باید افتخار کنید.

به هر حال قدرت شما پشتیبانی شما به ما و تیم کمک می کند که پیشرفت کنیم. ما بدون شما نمی توانستیم چنان سخت و متمرکز کار کنیم. فراموش نکنید ما تازه شروع کردیم! تازه چند ماه است! ما کار خواهیم کرد و بیشتر پیشرفت خواهیم کرد! ما موفق خواهیم شد!"

پست اینستاگرامی سرمربی استقلال +عکس

انتهای پیام/

نکات شفر درباره استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار