شهردار منطقه 9 در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛‌

ادامه بزرگراه یادگار امام در سی متری جی 375 میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد

شهردار منطقه 9 با اشاره به تکمیل بخشی از بزرگراه یادگار امام که به 30 متری جی می‌رسد، گفت: برای این کار باید 75 هزار متر مربع زمین را تملک کنیم.

ادامه بزرگراه یادگار امام در سی متری جی 375 میلیارد تومان اعتبار می‌خواهدسید علی مفاخریان شهردار منطقه 9 در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛‌ با اشاره به عدم تکمیل ادامه بزرگراه یادگار امام که به 30 متری جی منتهی می‌شود، اظهار کرد: تکمیل این پروژه وابسته به تملک املاک نیروی زمینی ارتش، وزارت دفاع و آموزش و پرورش است.

شهردار منطقه 9 با بیان اینکه 3 نهاد در مسیر این پروژه هستند که املاکشان درون طرح قرار می‌گیرد، گفت: باید به هر 3 نهاد پول بدهیم تا امکان آزادی ملک آن‌ها فراهم شود.

وی با اشاره به سوله‌ها و انبارهایی که آموزش و پرورش در ملک خود دارد، تصریح کرد: این نهاد به دنبال این است که با شهرداری موافقت کند و باید مطالباتی در این زمینه مطرح شود که بتواند به ازای این سوله‌ها فضایی را به عنوان انبار در جایی دیگر بسازد.

مفاخریان با تأکید بر اینکه در حال حاضر مهمترین مسئله معارضات آموزش و پرورش است، بیان کرد: در آن بخش زیرگذر و میدان تقریبا انجام شده و فقط تکمیل کنارگذر باقی مانده است.

شهردار منطقه 9 با بیان اینکه برای تکمیل این پروژه نیازمند توافق با 3 مجموعه هستیم، خاطرنشان کرد: مجموعا حدود 75 هزار مترمربع زمین داخل طرح قرار می‌گیرد که مشکل اصلی برای کمک به آن تأمین اعتبار است.

وی تصریح کرد: برای تملک زمینی به این مساحت 375 میلیارد تومان پول نیاز است که بر اساس وعده حناچی، در سال آینده این پروژه به اتمام خواهد رسید.

گفتگو از: علی کاظمی

انتهای پیام/

تملک 75 هزار مترمربع زمین برای تکمیل بزرگراه یادگار امام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار