ونشیا در نشست خبری کنفرانس کنفرانس بین المللی احزاب آسیایی:

شیعیان و اهل تسنن برای رسیدن به فهم مشترک و استقرار صلح تلاش کنند

دبیرکل احزاب آسیایی گفت: مکتب شیعه به رهبری ایران و اهل تسنن به رهبری عربستان برای رسیدن به فهم مشترک و استقرار صلح تلاش کنند.

شیعیان و اهل تسنن برای رسیدن به فهم مشترک و استقرار صلح تلاش کنندبه گزارشخبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ خوزه ونشیا در نشست خبری پایانی بیست و نهمین نشست کمیته دائمی کنفرانس بین المللی احزاب آسیایی و دومین کنفرانس راه ابریشم اظهار کرد: بسیار خوشحالم به دلیل اینکه کنفرانسی که سال ۲۰۰۰ با حضور بنده در فیلیپین تاسیس شد، امروز در تهران هم نشست کمیته دائمی آن برگزار شد و میزبان کنفرانس جاده ابریشم بودیم.

وی با اشاره به بیانیه پایانی این اجلاس،گفت: پیشنهاد می‌کنم مکتب شیعه به رهبری ایران و اهل تسنن به رهبری عربستان برای رسیدن به فهم مشترک و استقرار صلح تلاش کنند و اقدام مشترک داشته باشند.

ونشیا با بیان اینکه آی کپ اولین بار با ۱۵ حزب شروع به کار کرد، گفت: اکنون ۳۶۰ حزب عضو آی کپ هستند و سعی داریم پیشنهاد‌های این کنفرانس را اجرایی کنیم.

وی با اشاره با بیانات رهبری معظم انقلاب و رییس جمهور کشورمان گفت: برنامه‌های مختلف و راهکار‌های خوبی در سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی وجود دارد.

ونشیا تصریح کرد: برای این که بتوانیم نقش تاریخی خودمان در تهران را گسترش دهیم، لازم است که بیانیه و توافق نامه‌ای را که در تهران امضا کردیم، دوباره ارائه کنیم.

وی اظهار کرد: رهبری بزرگ ایران با راهنمایی‌ها و هدایت هایش توانسته این کشور را به سمت پیشرفت ببرد.

وی ادامه داد: با وجود اینکه تحریم‌های زیادی علیه ملت ایران وضع شده  است، این کشور توانسته با هدایت‌های مقام معظم رهبری بر تحریم‌ها غلبه و به سمت توسعه همه جانبه حرکت کند.

ونشیا اضافه کرد: امروز در ایران دور هم جمع شده ایم تا بتوانیم همبستگی، اتحاد، حمایت و برادری خود را به رهبر، مردم و رئیس جمهور ایران نشان دهیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: چین ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار