با مخترعین ایرانی؛

راه حل دانش بنیان برای کاهش هزینه پروژه‌های عمرانی

یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان موفق به تولید نرم‌افزاری شده است که هزینه‌های پروژه‌های عمرانی را کاهش می‌دهد.

شرکت‌های دانش‌بنیان راه تخلف رانندگان ماشین‌های حمل و نقلی را سد کرده‌اندبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  شر‌کت‌های دانش بنیان از اهمیت بسیار زیادی در کشور برخوردار هستند و با اختراعات روزمره جوانان نخبه در این شرکت‌ها و همچنین به واسطه طرح‌های مبتنی بر دانش سبب رشد و پیشرفت کشور می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات دانش بنیان بپردازد که توسط این شرکت‌ها تولید شده است.

یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان موفق به تولید نرم‌افزاری در حوزه حمل و نقل هوشمند شده است که نه تنها اجازه تخلف به هیچ راننده‌ای را نمی‌دهد بلکه سبب کاهش در هزینه‌ها هم می‌شود.

عملکرد خودروهای عمرانی در دست کافرمایان

مدیر این شرکت دانش‌بنیان در گفت وگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص این نرم‌افزار اظهار کرد: این نرم افزار را بر روی ناوگان خودرویی که کارهای عمرانی انجام می‌دهند نصب می‌کنیم و از طریق آن همه حرکات و فعالیت‌های راننده را در نظر می‌گیریم.

وی در خصوص کارکرد این نرم‌افزار دانش‌بنیان گفت: برای آنکه میزان کارکرد یک نفر را بر روی این ماشین بررسی کنیم و برای آنکه متوجه شویم که یک شخص تا چه اندازه کار کرده است این نرم‌افزار بر روی ماشین نصب می‌شود و به همین دلیل هیچ راننده ای نمی‌تواند تخلف کند و از زیر کار فرار کند.

مدیر این شرکت دانش‌بنیان ادامه داد: در گذشته بسیاری از رانندگان خودروهای عمرانی تخلف می‌کردند و به جای آنکه با ماشین‌های خود در جاده کارهای عمرانی کنند این ماشین‌ها را روشن در جاده رها می‌کردند و کارفرما از طریق میزان سوخت مصرفی این ماشین ها نحوه عملکرد آنها .را تشخصی می‌دادند

اما امروز  مشکل کافرمایان  حل شده است زیرا اطلاعات رفتاری و عملکرد یک راننده در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: این نرم افزار سبب می‌شود تا قیمت تمام شده پروژه به میزان قابل توجهی کاهش یابد و قبل از اتمام پروژه قیمت تمام شده آن در اختیار کارفرما قرار می‌گیرد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار