بهره‌برداری از 28 طرح عمرانی در شهرستان نطنز

فرماندار شهرستان نطنز گفت: در ایام دهه مبارک فجر 28طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 72 میلیارد ریال در شهرستان نطنز بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،یوسف حسنی امروز در نشست خبری با اشاره به تشکیل کمیته‌های 18گانه ستاد دهه مبارک فجر در شهرستان نطنز گفت: با هماهنگی فرمانداری ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و مسؤولان کمیته‌ها حدود 400 برنامه فرهنگی و اجتماعی در سطح شهرستان در طول دهه فجر برگزار خواهد شد که امیدواریم مورد توجه قرار بگیرد.

وی در زمینه افتتاح طرح ها در دهه مبارک فجر خاطرنشان کرد: در دهه مبارک فجر مجموعاً 28طرح عمرانی در سطح شهرستان از جمله توسعه دستگاه‌های کارخانه های صنفی، طرح‌های بیمارستانی، افتتاح مدارس، مرمت بافت‌های تاریخی  قصبه، ایستگاه دیجیتال هواشناسی نطنز، با حضور مسؤولان استانی به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار شهرستان نطنز با بیان این که در این هفته 8 طرح مخابراتی فیبر نوری، واگذاری اینترنت پرسرعت و آنتن بی.تی.اس و 4.جی افتتاح خواهد شد، بیان داشت: مراسم کلنگ‌زنی دبیرستان امام خمینی(ره) که از طریق نماینده شهرستان نطنز پیگیری شده است و ایستگاه آتش‌نشانی شهر خالدآباد برگزار خواهد شد.

حسنی ادامه داد:طرح هتل هفت طبقه قصر جهان در حال تکمیل است و در اسفند با حضور مسؤولان کشوری افتتاح خواهد شد و این هتل می‌تواند نقش ارزشمندی در توسعه گردشگری شهرستان را داشته باشد و زمینه اشتغال مستمر 50 نفر را فراهم می‌کند.

وی در باره مشکلات مجتمع فولاد نطنز اذعان داشت: بارها کمیسیون کارگری شهرستان نطنز با موضوع حل مشکلات مجتمع فولاد در نطنز تشکیل شده و در  چند روز قبل با حضور مدیر مجتمع جلسه‌ای تشکیل شده و هم اکنون هم روزانه برای پیگیری مشکلات از طریق ادارات متبوع پیگیری لازم انجام می‌شود.

فرماندار نطنز تأکید کرد: هم اکنون 4 ماه حقوق سال 95 و سه ماه حقوق سال 96 این مجتمع معوق شده که با قول مساعد مدیر مجتمع مقرر شد در بهمن و اسفند ماه معوقات کارگران، حقوق و عیدی پرداخت شود تا معوقات این مجتمع به حداقل ممکن برسد.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: فرمانداری ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار