گازرسانی به ۶ روستا و یک واحد صنعتی در جهرم

همزمان با دهه مبارک فجر، بهره برداری از پروژه‌های گازرسانی به ۶ روستا و یک محور صنعتی در شهرستان جهرم انجام شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛  علیرضا صحرائیان فرماندار ویژه جهرم در مراسم نمادین بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های گازرسانی جهرم، که به صورت ویدیو کنفرانس توسط استاندار فارس در اداره گاز شهرستان جهرم انجام شد، گفت: بهره برداری از پروژه‌های گازرسانی به ۶ روستا و یک محور صنعتی در شهرستان جهرم انجام شد.

وی افزود: روستا‌های سه چاه، خافتر، گریزان، قالینی، تادوان و فتح آباد و محور صنعتی یوسف آباد که شامل ۳۰ واحد صنعتی است، از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

صحرائیان با بیان اینکه برای بهره برداری از این پروژه‌ها بالغ بر ۱۵۷ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، ادامه داد: این پروژه‌ها منجر به صرفه‌جویی سالیانه بیش از ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر نفت سفید و سوخت‌های میان تقطیر می‌شود.

فرماندار ویژه جهرم با اشاره به اینکه تعداد ۱۳۶ روستایی که مشمول گازرسانی در شهرستان جهرم هستند، تصریح کرد: در حال حاضر ۵۰ روستا در شهرستان از نعمت گاز بهره‌مند هستند و عملیات اجرایی گازرسانی به ۴۸ روستای دیگر و منطقه ویژه اقتصادی جهرم نیز در دست اجراست که با تأمین اعتبارات مورد نیاز و حمایت‌های مدیران ارشد کشوری و استانی، در هفته دولت سال آینده، شاهد بهره‌برداری از این پروژه‌ها خواهیم بود.
انتهای پیام/ر

افتتاح طرح های گازرسانی در جهرم

برچسب ها: دهه فجر ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.