عبدالله: دولت افغانستان اراده ای جدی برای مبارزه با فساد اداری دارد

رئیس اجرائی دولت افغانستان در دیدار با کمیته مستقل نظارت و ارزیابی مبارزه با فساد اداری تاکید کرد که حکومت در امر مبارزه با فساد اداری قاطع و جدی عمل می کند.

عبدالله: حکومت در امر مبارزه با فساد اداری قاطع و جدی عمل می کندبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «عبدالله عبدالله»، رئیس اجرائی دولت افغانستان در دیدار با کمیته مستقل نظارت و ارزیابی مبارزه با فساد اداری تاکید کرد که حکومت در امر مبارزه با فساد اداری قاطع و جدی عمل می کند.

کمیتهٔ مستقل نظارت و ارزیابیِ مبارزه با فساد اداری، نتایج برنامه‌ها و دستاوردهایش در چند ماه اخیر را به رئیس اجرائی دولت افغانستان ارائه کرد.

عبدالله عبدالله در این دیدار گفت که حکومت ارادهه جدی و قاطع بر مبارزه با فساد اداری دارد. 

اعضای این کمیته در گزارش کاری خود گفتند که در ماه‌های اخیر، برنامه های مبارزه با فساد اداری در وزارتخانه های حج و اوقاف، تحصیلات عالی، ترانسپورت و شرکت برشنا را بررسی کرده‌ اند. 

به گفته آنها، این کمیته پروژه‌های بررسی بخش معادن، پارلمان افغانستان، کمیسیون‌های انتخاباتی، صحت‌ عامه، دادستانی کُل و معارف را نیز در برنامه کاری آینده مدنظر دارند. 

کمیته نظارت و ارزیابی افغانستان تاکید کرد که در سال آینده روند کُل پروسه تدارکاتی این کشور و کمیسیون اصلاحات اداری را نیز بررسی و ارزیابی می کند.

عبدالله عبدالله پس از شنیدن این گزارش بر تطبیق و تعقیب همه جانبهٔ نتایج بررسی های این کمیته تاکید کرد و گفت: حکومت در امر مبارزه با فساد اداری مصمم و قاطع می‌باشد. 

وی بیان داشت که باید برنامه‌های این کمیته با حفظ استقلالیت آن، در هماهنگی و همکاری با حکومت پیش‌ برود. 
انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار