اصفهانیان: غیاثی پولی دریافت نکرده است

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال از عملکرد مشاور این کمیته دفاع کرد.

اصفهانیان: غیاثی پولی دریافت نکرده استبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فریدون اصفهانیان گفت: اخیرا حمله‌هایی به رضا غیاثی صورت گرفته که منصفانه و عادلانه نیست.

وی ادامه داد: برای آنکه عملکرد داوران مورد ارزیابی قرار گیرد، کمیته‌ای 3 نفره با حضور آقایان عسگری، غیاثی و بنده تشکیل دادیم تا نقاط ضعف و قوت آنها را بررسی کنیم. ما فیلم بازی ها را می‌بینیم و نقاط ضعف احتمالی و راه‌‌های رفع آنها را به داوران منتقل می‌کنیم. در این کمیته البته از عملکرد بی‌نقص داورانی که قضاوت‌های خوب داشته‌اند هم تقدیر می کنیم. ما در این کمیته علاوه بر بازی‌‌های لیگ برتر، مسابقات لیگ‌های دیگر را هم مورد آنالیز قرار می‌دهیم و در کوتاه‌ترین زمان نظر را اعلام می‌کنیم.

اصفهانیان سپس با اشاره به حضور رضا غیاثی گفت: غیاثی قراردادی شفاف و در چارچوب قانون با فدراسیون بسته است؛ اما با وجود آنکه هم سخنگوی کمیته داوران و مشاور این کمیته است و هم عضو کمیته 3 نفره ارزیابی عملکرد داوران، با این حال هنوز پولی دریافت نکرده‌ و امیدوارم ارگان‌ها و نهاده‌ای دیگر به همین صورت شفاف درباره خود نظر بدهند.

انتهای پیام/

اظهارات اصفهانیان درباره وضعیت داوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار