فکری: اگر هواداران می خواهند تصمیم بگیرند، ما چه کاره هستیم؟

سرمربی نفت مسجد سلیمان گفت: بازیکنان و کادرفنی به فکر موفقیت تیم هستند و اگر قرار باشد، تماشاگران درباره تیم تصمیم بگیرند، آن وقت ما چه کاره هستیم؟

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود فکری پس از پایان دیدار تیم های نفت مسجد سلیمان و آلمینیوم اراک درباره حواشی ایجاد شده بیان کرد: من از تماشاگران تیم نفت مسجد سلیمان خواهش می کنم، مانند چند وقت اخیر تنها به حمایت از تیم بپردازند و اجازه دهند کادرفنی و بازیکنان کارشان را انجام دهند تا بتوانند بازهم امتیازات لازم را جمع و موفق شوند به لیگ برتر صعود کنند.

او افزود: اگر کادرفنی و بازیکنان اشتباه هم کردند، هواداران باید از آنها حمایت کنند، زیرا در غیر این صورت تمرکز اعضای تیم برهم می ریزد و نمی توانند نتیجه خوب را کسب کنند. اگر قرار باشد تماشاگران درباره تیم تصمیم بگیرند، بیایند و تصمیم بگیرند، آن وقت ما چه کاره هستیم؟

فکری در مورد توقف تیمش در برابر آلومینیوم اراک هم اظهار کرد: بازی بسیار خوب و زیبایی را به نمایش گذاشتیم و موقعیت های فراوانی روی هر 2 دروازه شاهد بودیم و خدا رو شکر توانستیم در همان نیمه اول به گل برتری برسیم ولی نتوانستیم به خوبی از گل برتری مان استفاده کنیم و  در نیمه دوم هم پس از این که بازی به تساوی کشیده شد، دوباره موفق به زدن گل برتری شدیم اما متاسفانه همانند هفته گذشته تمرکزمان را از دست دادیم و از روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در پایان گفت: در نیم فصل دوم امتیاز گیری بسیار سخت است و هیچ تیمی به راحتی امتیاز از دست نخواهد داد و همین کار را برای تیم های بالای جدول بسیار سخت تر می کند. امیدوارم همه هواداران برای موفقیت تیم شان تلاش کنند تا در پایان فصل خاطرات خوبی برای هم بسازیم.

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی نفت مسجد سلیمان درباره دیدار با آلمینیوم اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار