رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی خبر داد:

دستگیری مامور قلابی در بجنورد

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری مامور قلابی یکی از ارگان های نظامی با یازده فقره کلاهبرداری در بجنورد خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ سرهنگ رضا عرب زاده  رئیس پلیس آگاهی استان خراسان شمالی گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم با جعل عنوان مامور نظامی با درجه های ستوان یکمی و سرگردی با شناسایی افراد مورد نظر اقدام به کلاهبرداری می کرد موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری این پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی محل اختفای فرد مورد نظر را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند، افزود: متهم برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال و مورد بازجوئی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه متهم در بازجوئی های بعمل آمده با توجه به دلائل و مستندات موجود به 11 فقره کلاهبرداری تحت عنوان مامور یکی از ارگان های نظامی اعتراف کرد، یاد آور شد: ماموران در بازرسی از محل اختفای متهم نیز موفق به کشف تعدادی البسه نظامی با درجات ستوان یکمی و سرگردی شدند.

سرهنگ عرب زاده با اشاره به اینکه متهم بعد از تکمیل تحقیقات برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد، اظهار کرد: پلیس با هرگونه جرمی که باعث ایجاد نا امنی در جامعه می شود به شدت برخورد کرده و از شهروندان نیز انتظار می رود در صورت مواجهه با این گونه افراد مراتب را سریعا از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/



اعتراف مامور قلابی به یازده فقره کلاهبرداری

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.