حضور ایوانکا ترامپ در مراسم اختتامیه بازی‌های المپیک ۲۰۱۸ کره جنوبی

یک مقام کاخ سفید از حضور دختر و مشاور ارشد دونالد ترامپ در مراسم اختتامیه بازی‌های المپیک زمستانی پیونگ‌چانگ خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از سی ان ان، یک مقام کاخ سفید روز گذشته (دوشنبه) در گفتگو با شبکه سی ان ان اعلام کرد که ایوانکا ترامپ، دختر و مشاور ارشد «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا در مراسم اختتامیه بازی های المپیک زمستانی 2018 پیونگ چانگ در کره جنوبی شرکت خواهد کرد.

این مقام گفت: از دختر و مشاور ارشد دونالد ترامپ دعوت شده بود به همراه پدرش و کمیته المپیک آمریکا به کره جنوبی بروند. در حال حاضر مایک پنس، معاون دونالد ترامپ هم سفر آسیایی خود را آغاز کرده است و قرار است به همراه یک هیئت آمریکایی در مراسم افتتاحیه بازی های المپیک زمستانی شرکت کند. رکس تیلرسون، وزیر امور خارجه آمریکا پیشتر اعلام کرد که بعید نیست مایک پنس در جریان این سفر با نمایندگانی از کره شمالی هم ملاقات کند.

ایوانکا ترامپ هفته گذشته در حساب توییتر خود نوشت: برای بازی های المپیک زمستانی 2018 آماده می شویم.

دونالد ترامپ هم در تعدادی از رویدادهای المپیک زمستانی 2018 شرکت خواهد کرد. رئیس جمهور آمریکا پیشتر رایزنی هایی را با کمیته المپیک بین المللی و شهردار لس آنجلس انجام داده است که بازی های المپیک تابستانی 2028 را در این شهر برگزار کند. اگر این اتفاق عملی شود این نخستین میزبانی آمریکا برای بازی های المپیک تابستانی از سال 1996 است که آتلانتا مرکز ایالت جورجیای آمریکا میزبان آن بود.

بازی های المپیک زمستانی 2018 پیونگ چانگ 8 فوریه آغاز می شود. مراسم اختتامیه این بازی ها نیز 25 فوریه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

شرکت کردن دختر ترامپ در مراسم اختتامیه المپیک زمستانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار