وحدت، انسجام و حرکت آگاهانه مورد توجه مسئولین باشد

استاندار چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: وحدت، انسجام و حرکت آگاهانه مورد توجه مسئولین باشد.

توطئه‌های استکبار جهانی توسط مزدم خنثی شد////////به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اقبال عباسی همزمان با دهه مبارک فجر در جمع مردم شهرستان کیار در شلمزار، با اشاره به توطئه‌های ۳۹ سال اخیر استکبار جهانی برای براندازی جمهوری اسلامی و دلسرد کردن مردم از نظام اسلامی افزود: فعالیت‌های تروریستی، تحمیل جنگ هشت ساله و اعمال تحریم‌های ظالمانه از جمله این توطئه هاست.

وی اضافه کرد: مردم ایران تا کنون با پیروی از رهنمود‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و ایستادگی در صحنه‌های مختلف، توانستند نقشه‌ها و توطئه‌های دشمن را برملا و خنثی کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: وحدت، انسجام، حرکت آگاهانه و تلاش مسئولین دستگاه‌های اجرایی بر اساس معیار‌های علمی و کارشناسی به منظور تأمین امکانات و افزایش درآمد مردم، ضمن ایجاد رضایتمندی عمومی، زمینه شکست استکبار جهانی در بخش‌های مختلف را فراهم می‌کند.

عباسی گفت: افزایش درآمد روستاییان با برنامه ریزی کارشناسی و تأمین امکانات و زیرساخت‌ها و به منظور جلوگیری از مهاجرت آنان به شهر‌ها و دیگر نقاط کشور، باید به طور ویژه در دستور کار مسئولین استانی قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به افزایش جمعیت، کمبود بارش‌ها و خشکسالی‌های اخیر، تغییر الگوی کشت با هدف ارتقای بهره وری و صرفه جویی در مصرف آب در بخش کشاورزی هم ضروری است.

به گفته عباسی؛ تجهیز زمین‌های کشاورزی به شبکه نوین آبیاری و کشت براساس الگوی مشخص، نقش مؤثری در افزایش تولید و بهبود وضعیت معیشت مردم دارد.

گفتنی است: همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری، ۱۷ طرح و پروژه مختلف در شهرستان کیار به بهره برداری رسید و کلنگ احداث ۱۱ پروژه عمرانی، آموزشی و گردشگری نیز به زمین زده شد.

کیار با ۵۱ هزار نفر جمعیت از شهرستان‌های ۹ گانه چهارمحال و بختیاری می‌باشد که مرکز آن (شهر شلمزار) در فاصله ۴۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ز

توطئه‌های استکبار با پیروی مردم از امام و رهبری خنثی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار