حماسه 22 بهمن؛

22 بهمن روز دفاع از ارزش‌ها و ایستادگی بر آرمان ها است

حجت الاسلام صادقی واعظ گفت: 22 بهمن روز دفاع از ارزش‌ها و ایستادگی بر آرمان هایی مثل دیانت، دفاع از وطن و تعصب به میهن است.

حجت الاسلام علیرضا صادقی واعظ سخنران و کارشناس مسائل مذهبی درگفتگو با خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛درخصوص حماسه 22 بهمن و راهپیمایی عظیم مردمی گفت: 22 بهمن روز دفاع از ارزش‌ها و ایستادگی بر آرمان هایی مثل دیانت، دفاع از وطن، ناموس و تعصب به میهن است. نمونه بارز ارزشها، خون شهدا و پیروزی انقلاب اسلامی در سالهای دفاع مقدس است.

وی در ادامه بیان کرد: تمام هزینه هایی که در این 40 ساله انقلاب، مردم از مال ها، جان هاو حتی از آبروشان خرج کرده اند، این ارزش‌ها و آرمان‌های هیچ وقت فراموش نشده است. همیشه مسائل و دشمنی های فراوانی از طرف دشمنان و منافقان در جهت موفقیت و رشد ایران وجود دارد، که باید هزینه هایی را پرداخت کرد. همیشه این فراز و نشیب‌ها بوده و همین مردم هستند که با تمام وجودشان برای ارزشهای انقلاب هزینه کرده اند.

حجت الاسلام صادقی واعظ افزود: امسال هم هرکسی که بیشتر برای این انقلاب سهمی داده؛ طبیعتا دلسوزانه تر از انقلاب دفاع می کند. حضور ما یعنی ایستادن پای ارزشها و آرمانهایمان. هر چه این حضور پرشور تر باشد ،خاری بر چشم دشمنان است. به همین سبب وظیفه تک تک ما در هر قشر، پست و هر جنسیتی است که  وارد صحنه شویم و حماسه 22 بهمن را مجدد خلق کنیم. همچنین به دنیا ثابت کنیم که ما پای این انقلاب و آرمانها و ارزشها ایستاده ایم وهدف نهایی ما رسیدن به حکومت عدل الهی صاحب الزمان(عج) خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: دهه فجر ، 22بهمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ملک خانلری
۱۵:۲۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
22بهمن را یاد و خا طره دوران کودکی وانس با انقلاب اسلا می ارج مینهیم وآنرا مانند طفلی درآغوشما ن نگهداری خواهیم کرد وهر ساله صورت آنرا با حضور در را هپیما یی جشن انقلاب با گلاب ناب پاکیز ه میکنیم
آخرین اخبار