دبیر هیات دوومیدانی استان همدان:

راهیابی زمان پور به مسابقات آسیایی چین

دبیر هیات دوومیدانی استان همدان گفت:امیر زمان پور برترین های جوانان پسر دوی صحرانوردی با قهرمانی در مسابقات رکوردگیری به مسابقات آسیایی گوئیانگ چین راه یافت.

راهیابی زمان پور به مسابقات آسیایی چینبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مسعود بنوان دبیر هیات دوومیدانی استان همدان بیان کرد:مسابقه رکوردگیری از برترین های نوجوانان و جوانان پسر دوی صحرانوردی قهرمانی کشور با شرکت 14 دونده از استان های سراسر ایران به منظور انتخاب ترکیب تیم ملی برای حضور در مسابقه صحرانوردی قهرمانی آسیا، امروز در شهر اصفهان برگزار شد.

وی افزود: در این رقابتها سید امیر زمان پور از همدان در جایگاه نخست قرار گرفت و امیر حسین صفری از مشهد و ابوالفضل اسحاقی نژاد از همدان به ترتیب دوم و سوم شدند.

دبیر هیات دوومیدانی استان همدان ادامه داد: همچنین پوریا وطن نواز و محمد حاصلی دیگر دوندگان همدانی مقام های پنجم و ششم این رقابت ها را کسب کردند تا همدان در بین نفرات برتر این رقابتها سهم عظیمی داشته باشد.

مسعود بنوان تاکید کرد: پس از این مسابقه و اعلام ترکیب تیم ملی دوی صحرانوردی ایران، اردوی آماده سازی ملی پوشان برای حضور در مسابقه قهرمانی جوانان و بزرگسالان آسیا که 24 اسفندماه در گوئیانگ چین برگزار می شود برپا خواهد شد و به احتمال زیاد زمان پور نماینده ایران در این رقابتها خواهد بود.

انتهای پیام/ب

زمان پور به مسابقات آسیایی چین راه یافت

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار