ضرورت جدی عمل کردن مسئولان در رفع مشکلات مردم خوزستان

فرمانده سپاه حضرت، ولی عصر (عج) خوزستان بر ضرورت جدی عمل کردن مسئولان در رفع مشکلات مردم استان تاکید داشت.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ،  سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت:خوزستان و دزفول در تمام دوران دفاع مقدس و پس‌ازآن پشتیبان انقلاب و کشور بوده‌اند و جوانان خوزستانی برای دفاع از کشور از جان خود گذشتند و در این عرصه از هیچ تلاشی دریغ نکردند و مردم استان در 8 سال دفاع مقدس، حماسه‌های مختلفی را ثبت و ماندگار کرده‌اند.

وی بیان داشت: خوزستان در 8 سال دفاع مقدس، خسارت‌های زیادی را دید ولی همواره پشتیبان انقلاب و اسلامی ماند و در این عرصه افتخارات گسترده‌ای را ماندگار و ثبت کرده است.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: مسئولان برای پیشرفت خوزستان و رفع مشکلات این استان با جدیت وارد عمل شوند و توسعه خوزستان را در همه زمینه‌ها، موردتوجه خود قرار دهند.

فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان بابیان این‌که مردم خوزستان در 8 سال دفاع مقدس و از همان روزهای اول حماسه‌های گسترده را ثبت و جلوه‌گر کردند، گفت: تمام شهرهای خوزستان در دوران دفاع مقدس و برای شکست صدام و رژیم بعث رشادت‌های گسترده‌ای را ثبت و جلوه‌گر کرده‌اند.

سردار شاهوار پور با اشاره به لزوم قدرشناسی از مردم خوزستان، توجه به این استان را ضروری دانست و بیان کرد: مقام معظم رهبری به رفع مشکلات استان خوزستان تأکید دارد و نگاه امام خامنه‌ای به خوزستان و رفع مشکلات این استان، ویژه است.

وی گفت: در صورت توجه مناسب به خوزستان و رفع مشکلات این استان، آسیب‌های واردشده به خوزستان در دوران هشت سال دفاع مقدس به میزان قابل‌توجهی جبران و به همین جهت و برای تأمین رضایت شهروندان از هیچ تلاشی نباید دریغ کرد.

انتهای پیام/م

مسئولان برای رفع مشکلات مردم خوزستان باید با جدیت وارد عمل شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.