بادامچیان در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران:

آمریکا ورشکسته شده است/اگر صیاد شیرازی‌ها و رجایی‌ها سر کار باشند، اختلاس و حقوقهای نجومی معنا ندارد

قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی گفت: آمریکا ورشکسته شده و دچار بدترین بحرانهای سیاسی، فرهنگی و اجتماعی است.

آمریکا ورشکسته شده است/اگر صیاد شیرازی‌ها و رجایی‌ها سر کار باشند، اختلاس و حقوقهای نجومی معنا نداردبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اسدالله بادامچیان قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز  تهران اظهار کرد: 55 سال پیش خداوند نایب امام زمان، مرجع تقلید و احیاگر اسلام در قرن معاصر را به ملت ایران عنایت کرد و به رهبری و امامت ایشان انقلاب در یک حرکت عظیم داخلی و خارجی آغاز شد.

قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی افزود: استکبار جهانی در آن روزگار به رهبری آمریکا، انگلیس، صهیونیسم، دربار و شبکه فراماسونری داخلی در صدد بودند با استفاده از رحلت آیت الله بروجردی نقشه براندازی اسلام را از ایران کلید بزنند، امام این مسئله را متوجه شد و از ملت برای دفاع از اسلام کمک خواست.

وی افزود: ملت بزرگ ایران در یک حرکت عظیم جهادی با امام راحل بیعت کردند، این جهاد که با امام آغاز شد از الطاف خفیه الهی بود.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه در طول این سال‌ها انواع و اقسام توطئه‌ها را از آمریکا، انگلیس، قدرت طلب‌ها، مقام طلب‌ها و... مشاهده کردیم، افزود: در چنین فضایی برخی در موارد مختلف مأیوس شدند گرچه در آغاز انقلاب هم خیلی‌ها به ما می‌گفتند این کاری که انجام می‌دهید، پیروزی ندارد و مشت بر سندان نمی‌کوبید بلکه مشت بر سر نیزه می‌کوبید.

بادامچیان با اشاره به ذکر خاطره‌ای از نگاه بلند امام راحل گفت: در 13 بهمن سال 41 یعنی 55 سال پیش به خدمت امام رسیدیم از اینکه شاه بخواهد رفراندوم دوم را اجرا کند بسیار غمزده و ناراحت بودیم، امام(ره) زمانی که حال ما را دید فرمودند مثل اینکه من باید حرف بزنم.

بادامچیان اضافه کرد: ایشان فرمودند شاه تصور کرده است که می‌تواند ما را در جایی قرار دهد نه راه پس و نه راه پیش داشته باشیم به حول و قوه الهی او را در جایی قرار خواهیم داد که نه راه پیش و نه راه پس داشته باشد.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی گفت: این قدرت و ایمان امام راحل موجب شد که ما با نشاط کامل از آن جلسه خارج شویم و با روحیه‌ای خوب به مبارزه ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه امام(ره) 54 سال پیش فرمودند که انقلاب ما سه مرحله دارد، افزود: مرحله اول اسلامی کردن ایران است که 20 سال طول می‌کشد؛ مرحله دوم اینکه کشورهای اسلامی، اسلامی شوند و مرحله سوم جهان با اسلام آشنا شود و محضر امام عصر(عج) بگوییم که جهان آماده تشریف فرمایی شماست.

بادامچیان تأکید کرد: زمانی که نظام تأسیس شد خیلی‌ها می‌گفتند این نظام چند ماه بیشتر دوام نمی آورد اما ما امروز چهل سالگی انقلاب را جشن می‌گیریم، لذا در این راهی که قدم گذاشته ایم هم پیروزی‌های فراوان و هم مشکلات فراوان داشتیم.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی با تأکید بر اینکه باید بدانیم که در راه خدا قدم گذاشتن هم شکست و هم پیروزی دارد، تصریح کرد: در پیروزی‌ها خداوند را شکر می‌کنیم و در شکست‌ها هم مأیوس نمی‌شویم؛ وقتی می‌خواهیم برای خدا حرکت کنیم، شیطان‌ها، قدرت طلب‌ها، انحرافی‌ها و منافقان در این مسیر مشکلات زیادی ایجاد می‌کنند و ضروری است افراد بدانند با چه روبرو هستند.

وی اظهار کرد: آمریکایی ها می‌خواستند اسلام را از بین ببرند اما دیدند که در ایران نظامی ولایی سرکار آمده، از آن زمان تاکنون توطئه‌هایشان را چند برابر کردند؛ امروز نظام جمهوری اسلامی به اقتداری رسیده است که آمریکا می‌ترسد به آن حمله کند.

بادامچیان گفت: اگر آمریکا چنین اشتباهی را مرتکب شود و به ایران حمله کند به یاری خداوند، ملت ایران، همه نیروهای حزب‌اللهی و رزمندگان آن چنان دماغش بر خاک کوبیده خواهد شد که دیگر جایی از آمریکا باقی نماند.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی با اشاره به گرایش مردم آمریکا به اسلام افزود: امروز در دنیای استکبار اسلام پیش می‌رود و آمار خود آمریکایی‌ها هم نشان می‌دهد که گرایش مردم این کشور به اسلام افزایش چشمگیری داشته است.

وی درباره نامه مقام معظم رهبری به جوانان غرب و آمریکا گفت: پیام نامه ایشان به جوانان این بود که بیدار شوید و علیه سران مستکبرتان قیام کنید که به شما به نام دموکراسی و حقوق بشر دروغ می‌گویند و از جنایتکارانی همچون سعودی‌ها و داعش حمایت می‌کنند.

بادامچیان با اشاره به سخنرانی هفته گذشته رئیس جمهور آمریکا تصریح کرد: او با نهایت عصبانیت دیگر سخنی از دموکراسی و حقوق بشر نکرد بلکه گفت ما در دنیا دشمنانی داریم که در رأس آن ایران است و رقبایی هم همچون چین و روسیه داریم.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه بزرگترین ذخیره ارزی دنیا در اختیار چین است، ادامه داد: رئیس جمهور آمریکا گفت که کشورش 20 تریلیون دلار بدهی دارد معنای این جمله ورشکستگی دولت آمریکاست.

وی تأکید کرد: آمریکا دچار بدترین بحران‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است به همین دلیل سیاست‌مدارانی که پشت پرده تصمیم می‌گیرند رئیس جمهوری را سر کار آوردند که دیوانه نیست بلکه قرار است خل بازی درآورد چون می‌دانند با استفاده از عقل به جایی نمی‌رسند.

بادامچیان اضافه کرد: ما با وجود پیروزی‌های فراوان مشکلاتی را هم داریم، نیمه راه را پیموده‌ایم و نیمه دیگر را هم باید طی کنیم در نیمه دوم پیروزی‌های ما بیشتر و سختی‌هایمان نیز فراوان خواهد بود.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی با تأکید بر اینکه در این مسیر باید همت‌مان را متعالی کنیم و مستقیم در خدمت ولایت باشیم، افزود: ملت ایران در 16 سال تجربه فعالیت گروه‌های انحرافی و... را دارد، دیدید که نتوانستند کاری انجام دهند.

وی اظهار کرد: راه گریز از مشکلات تکیه بر توان خودمان است ما که نمی‌توانیم از آمریکا و اروپا، میلسپو را بیاوریم که برایمان اقتصاد جور کند بلکه باید خودمان این کار را انجام دهیم.

بادامچیان افزود: در ایران نیروهای متدین، پاک و خدمت گذار فراوانی داریم که با وجود اینکه در قدرت بودند صادقانه به ملت خدمت کردند و سالم ماندند؛ به کسانی که خلاف کردند توجه نکنید آنها را بشناسید و نیروهای پاک و ارزشمند را انتخاب کنید.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی اضافه کرد: ‌اگر رجایی‌ها، همت‌ها، لاجوردی‌ها، خرازی‌ها و صیاد شیرازی‌ها سر کار باشند دیگر حقوق نجومی و اختلاس معنایی ندارد؛ این بازرگان بود که وقتی سر کار آمد حقوق نخست وزیری زمان شاه را که 20 هزار تومان بود 20 میلیون تومان امروز را گرفت. رجایی سر کار آمد اعلام کرد چرا باید چنین حقوقی بگیریم.

وی ادامه داد: برخی به رجایی گفتند نخست وزیر باید بیش از وزرا حقوق بگیرد او پاسخ داد چرا مگر خرج نخست وزیر از وزرا بیشتر است؛ رجایی به دفتر نخست وزیری نرفت بلکه در جنوب شهر پادگانی را انتخاب کرد و آنجا دفتر کارش شد.

بادامچیان تأکید کرد: اگر برای نمایندگی مجلس، دولت و سایر انتخاب‌ها چنین افرادی را انتخاب کنیم، آ‌یا شما مشکلی خواهید داشت؟ در زیر مجموعه چنین افرادی اختلاس و فساد نیست بلکه کارآمدی و امداد الهی وجود دارد. ما در میان ملت رجایی گونه فراوان داریم و باید آنها را انتخاب کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۲۰ بهمن ۱۳۹۶
مرگ بر امریکا
آخرین اخبار