فروزنده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن اقتدار و امنیت کشور را تقویت می‌کند

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن توطئه‌های دشمنان را خنثی و اقتدار کشور را افزایش می‌دهد.

رلطف‌الله فرزونده عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ضمن دعوت از آحاد مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار کرد: انقلاب اسلامی، انقلابی مردمی است و پشتوانه اصلی نظام، مردم هستند.

وی ادامه داد: در چهل سال گذشته مردم به جهان نشان دادند که دل در گروه نظام و رهبری دارند.

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه در هر دوره‌ای که انقلاب به حضور مردم نیاز داشته است، آنان آمده‌اند، تصریح کرد: در فتنه‌های 78،88 و آشوب‌های اخیر مردم با شناخت دقیق توطئه‌های دشمنان با حضور خود اوضاع را آرام کردند و بر دهان یاوه گویان آمریکایی مشتی محکم کوبیدند.

فرزونده با بیان اینکه انقلاب اسلامی عزت و بزرگی را به ملت ایران هدیه کرد، گفت: بعد از انقلاب مردم توانستند برای سرنوشت خود تصمیم بگیرند و در انتخابات‌ها شرکت کنند.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی در شرایطی انتخابات برگزار می‌کند که برخی کشورهای منطقه جرات ندارند خود را در معرض آرای عمومی بگذارند.

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی حکومت مردم سالاری دینی است، گفت: ملت با انقلاب خود خواهان حاکمیت ارزش‌های اسلامی بودند و دنیا هم این را می‌داند.

فروزنده با اشاره به توطئه‌ها و دشمنی‌های آمریکا علیه ملت ایران، تصریح کرد: از ابتدای شکل‌گیری انقلاب، آمریکا، صهیونیست‌ها و اذناب آنان به دنبال براندازی بودند چرا که انقلاب منافع‌شان را برچیده است.

وی مهمترین دستاورد انقلاب را تحقق شعار استراتژیک استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی دانست و افزود: حضور گستره مردم در راهپیمایی 22 بهمن توطئه‌های دشمنان را خنثی و اقتدار و امنیت کشور را چند برابر افزایش می‌دهد.

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تاکید کرد: راهیپمایی 22 بهمن جلوه واقعی حمایت ملت از نظام اسلامی است، امسال نیز که خباثت آمریکا و رئیس‌جمهور نادانش بیشتر شده ما باید حضوری گسترده‌تر و با انسجام‌تر داشته باشیم.

فروزنده تاکید کرد: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن اجر و پاداش ویژه‌ای دارد و قدرت چانه زنی نظام را افزایش می‌دهد و در عین حال نشان دهنده وحدت و انسجام اسلامی است.

وی تصریح کرد: همه طیف‌ها و جریان‌های سیاسی کشور از مردم خواستند که حضوری گسترده داشته باشند، قطعا 22 بهمن بستر و فرصت جدیدی برای رشد و تعالی کشور است.

انتهای پیام/

برچسب ها: دهه فجر ، اخبار سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار