سرهنگ بیرانوند خبر داد

خودزنی نافرجام برای فرار از دست پلیس/ سارق لوازم داخلی خودروهای غرب تهران به دام افتاد

رئیس کلانتری ۱۳۵ آزادی از دستگیری سارق لوازم داخلی خودرو های غرب تهران خبر داد.

 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ دوم شمس بیرانوند رئیس کلانتری ۱۳۵ آزادی اظهار کرد: متهمی که با خودرو زانتیا به محل سرقت رفته و لوازم داخلی خودرو سرقت می کرد، شناسایی و دستگیر شد.

وی با بیان اینکه چندی قبل فردی با مراجعه به کلانتری ۱۳۵ آزادی در شکایتی مدعی شد سارق یا سارقان نیمه شب رینگ و لاستیک خودرو پژو  را سرقت کرده و از محل متواری شده اند، افزود: با ثبت این شکایت تحقیقات برای شناسایی سارق یا سارقان لوازم خودرو های غرب تهران آغاز شد.

سرهنگ دوم بیرانوند ادامه داد:هم زمان با تحقیقات ماموران، تعداد شکایت ها بیشتر شده و شهروندان دیگری با مراجعه به کلانتری از سرقت لوازم داخل خودرو شکایت کردند.

وی گفت: با افزایش مالباختگان، تیم ویژه بررسی به دستور رئیس کلانتری تشکیل و ماموران تجسس تحقیقات خود را در محدوده میدان و خیابان آزادی آغاز کردند. در جریان تحقیقات ماموران متوجه شدند سارق، متهمی حرفه ای است که با استفاده از خودرو زانتیا در محل سرقت حاضر شده و پس از سرقت با این خودرو فرار می کند. با به دست آوردن مشخصات خودرو، دستور قضایی برای توقیف آن و دستگیری مرد سارق صادر شد.

 سرهنگ دوم بیرانوند با بیان اینکه در نهایت ماموران موفق شدند مخفیگاه مالک خودرو را در تهرانسر شناسایی کنند، افزود:سرانجام روز ۱۴ بهمن ماموران برای دستگیری راننده زانتیا وارد عمل شدند و متهم اقدام به فرار کرد. متهم که خود را در محاصره پلیس می دید، برای فرار از مخمصه، اقدام به خودزنی کرد اما قبل از اینکه بتواند با این کار فرار کند، دستگیر و به بیمارستان منتقل شد.

رئیس کلانتری ۱۳۵ آزادی گفت: متهم به هویت"الف.ص" در بازجویی ها به دهها سرقت از داخل خودرو در غرب تهران اعتراف کرده و تاکنون ۴ مالباخته با مراجعه به کلانتری از متهم شکایت کرده اند. ماموران موفق شدند در بازرسی از مخفیگاه این متهم دهها ضبط و لاستیک، کارواش خانگی، کپسول غواصی، چادر مسافرتی و دهها ساعت و تبلت کشف کنند.

انتهای پیام/

دستگیری سارق لوازم خودروهای غرب تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار