بوشهری‌ها دوباره حماسه آفریدند+تصاویر

در سی‌و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بوشهری‌ها با شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، راهپیمایی ۲۲ بهمن را از بسیج مرکزی بوشهر آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم همیشه در صحنه بوشهر امروز در با شور انقلابی به صحنه آمدند تا نشان دهند همچنان انقلابی هستند.

وارثان شهید رئیسعلی دلواری در  جشن ملی چهل سالگی انقلاب اسلامی،  راهپیمایی 22 بهمن  را با اقتدار، بصیرت و ولایت مداری آغاز کردند.

راهپیمایی در 37 شهرها و  بیش از 90 روستاهای استان بوشهر از ساعت 9  صبح آغاز شد و مردم در صفوف متحد و یکپارچه اقتدار و صلابت خود را در برابر دیدگان جهانیان به نمایش گذاشتند.

مردم همیشه در صحنه بوشهر صبح امروز چون امواج  خروشان خلیج فارس و مانند قامت نخل‌های سربلند، به خیابان‌ها آمدند تا بار دیگر بیعت خود را با ولایت اعلام کنند.

مردم همیشه صحنه بوشهر که راهپیمایی خود را از بسیج مرکزی آغاز کرده‌انددر پیشاپیش صفوف متحد آنان آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان، استاندار،  آیت الله سید احمد خاتمی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، فرماندهان نیروهای مسلح ، خانواده معظم شهدا، رزمندگان دوران دفاع مقدس حضور دارند.

راهپیمایان بوشهری با سردادن شعارهایی همچون الله اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، منافق و فتنه‌گر با کفر هم صدایند دشمن ِ انقلابُ و  مزدور آمریکایند، فتنه‌گران بدانند، ما از آنها بیزاریم   برای دفع فتنه، آماده و بیداریم، راه نفوذ دشمنان مسدود است سازش با فتنه‌گران مردود است، دستور کار دشمنان  حمایت از فتنه‌گران و این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده ، بیعت مجدد خود را با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی  میثاق دوباره  خود را با مقام معظم رهبری اعلام کردند.

در مسیر راهپیمایی بوشهر، یک فروند بالگرد بر فراز آسمان شهر بوشهر راهپیمایان بوشهری را گلباران  می‌کند.

شعارهای ما امت محمدیم پیرو خط رهبریم، نه سازش نه تسلیم پیام ملت ماست، اطاعت از رهبری ضامن عزت ماست و آمریکا آمریکا، خیال نکن که ما زنیم، تو دهنت می‌زنیم، شعاری بود که شیرزنان بوشهری با مشت‌های گره کرده فریاد می‌زنند.

در پایان این راهپیمایی در میدان رئیسعلی دلواری در کنار آبهای نیلگون خلیج فارس   آیت‌الله سید احمد خاتمی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  در جمع مردم بوشهر سخنرانی می‌‌کند.

بوشهری‌ها دوباره حماسه آفریدند+تصاویر

 بوشهری‌ها دوباره حماسه آفریدند+تصاویر

بوشهری‌ها دوباره حماسه آفریدند+تصاویر

انتهای پیام/م

راهپیمایی ۲۲ بهمن بوشهر با ندای الله‌اکبر و مرگ بر آمریکا‌

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.