در آیین افتتاح از 33 پروژه شهرداری منطقه 17 صورت گرفت؛

درخواست نجفی برای واگذاری خطوط راه آهن منطقه ۱۷ و ۱۸ به شهرداری

شهردار تهران گفت: برای واگذاری خطوط راه آهن منطقه ۱۷ و ۱۸ نباید مبلغ هنگفتی پیشنهاد کنند، چرا که این امر اقتصادی و تجاری نیست.

درخواست نجفی برای واگذاری خطوط راه آهن منطقه ۱۷ و ۱۸ به شهرداریبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدعلی نجفی شهردار تهران در مراسم آیین افتتاح از ۳۳ پروژه شهرداری منطقه ۱۷ که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، با اشاره به اینکه هدایت راه آهن به زیرزمین از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار کرد: هدایت راه آهن به زیرزمین از طریق شرکت راه آهن و دولت صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه ۴ کیلومتر از این پروژه در منطقه ۱۷ و ۵ کیلومتر از آن در منطقه ۱۸ است، گفت: با وزارت راه و شهرسازی و شرکت راه آهن در حال مذاکره هستیم تا اجرای این پروژه ها را به شهرداری واگذار کنند.

نجفی با بیان اینکه نباید به این امور از منظر اقتصادی و تجاری نگاه کنیم، گفت: نباید قیمت بالایی برای واگذاری این طرح بگذارند.

شهردار تهران با اشاره به اینکه منطقه ۱۷ بالاترین فرسودگی را نسبت به مساحت کل منطقه دارد، گفت: رئیس جمهور وارد بحث تجمیع پلاک‌های فرسوده شدند و برای این امر به شهرداری کمک می کنند.

وی از رویکرد جدید شهرداری برای تجمیع پلاک‌های فرسوده خبر داد و گفت: زمین های شهرداری که امکان ساخت و ساز در آن‌ها وجود دارد برای این امر اختصاص می یابد.

نجفی افزود: از سرمایه گذاران دعوت می‌کنیم تا در این طرح ها مشارکت کنند.

شهردار تهران با اشاره به اینکه شعار شهر تهران سه محور اصلی دارد، گفت: امید، مشارکت و شکوفایی محورهای اصلی شعار شهر تهران هستند و امیدواریم شهری درخور مردم تهران و نظام اسلامی بسازیم.

وی با بیان اینکه راهپیمایی مردم در ۲۲ بهمن نشان دهنده دلبستگی مردم به این نظام است، گفت: پیروزی انقلاب و حفظ نظام روی سه محور اعتقاد، اتحاد و اعتماد مردم به نظام و مسئولان نظام استوار است.

نجفی با اشاره به توطئه های دشمنان گفت: دشمنان این نظام محور اعتماد مردم به نظام را نشانه گرفته اند، چون درباره تخریب اعتقاد و اتحاد مردم مایوس شده اند.

شهردار تهران با اشاره به اینکه بعضی افراد در داخل کشور به خاطر خباثت و ناآگاهی به بی اعتماد کردن مردم نسبت به مسئولان اقدام می‌کنند، گفت: نظام جمهوری اسلامی نظام بزرگی است و با مشکلات بسیاری مواجه است و اگر نتوانست مشکلی را در مدت کوتاهی حل کند نباید به عنوان ناتوانی نظام تلقی شود.

وی با بیان اینکه توسط رسانه های غربی مشکلات کشورهای پیشرفته کوچک و مشکلات ایران بزرگنمایی می شود، گفت: مردم باید هشیار باشند و خدمات ارائه شده را ببینند و مسئولان باید روحیه خدمتگذاری و عشق به مردم را در خود حفظ کنند.

نجفی با اشاره به خدمات رسانی خوب شهرداری در روز ۲۲ بهمن گفت: شهرداری در ۲۲ بهمن خدمات رسانی چشمگیری داشت.

وی با اشاره به اینکه مردم هنوز تقاضاهایی دارند که اجرا نشده است، گفت: افتخار ما این است که بین مردم هستیم و انتقاد می شویم.

شهردار تهران با بیان اینکه منطقه ۱۷ از نظر وسعت کوچک است، گفت: این منطقه دارای اهمیت زیادی است، چرا که در جبهه و جنگ ۴ هزار نفر از فرزندان این منطقه شهید شده اند.

انتهای پیام/

صحبت‌های نجفی در مراسم آیین افتتاح از ۳۳ پروژه شهرداری منطقه ۱۷

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار