یاوه‌گویی اشتاینیتز: اگر ایران از خط قرمز اسرائیل بگذرد، از سوریه انتقام می‌گیریم

وزیر انرژی رژیم صهیونیستی در تهدیدی پوچ، به دولت سوریه درباره همکاری با ایران هشدار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه صهیونیستی جروزالم پست، یووال اشتاینیتز، وزیر انرژی رژیم صهیونیستی، در جدیدترین گزافه‌گویی خود گفت: «از نظر اسرائیل، رژیم بشار اسد، رئیس جمهور سوریه، حلقه ضعیفی در محور شیعه ایران است و اسد باید زمانی که می‌خواهد درباره اجازه دادن یا ندادن به ایران برای احداث پایگاه‌های نظامی در خاک کشورش یا انتقال موشک‌های دقیق ایران به حزب‌الله از طریق خاک سوریه فکر کند، این موضوع را در ذهن داشته باشد.»

او در گفتگویی با رادیو ارتش رژیم صهیونیستی درباره گام‌های احتمالی این رژیم پس از ادعای نفوذ پهپاد ایرانی به فلسطین اشغالی که به ساقط شدن یک جنگنده اف شانزده رژیم اشغالگر منجر شد، مدعی شد: اگر ایران از خطوط قرمز تعیین شده اسرائیل بگذرد، آنگاه اسرائیل این کار را علیه اسد تلافی خواهد کرد.

وزیر انرژی رژیم صهیونیستی گفت: اولین خط قرمز این است که سوریه به پایگاه نظامی ایران تبدیل شود. دومین خط قرمز این است که سوریه به ایران امکان دهد توانمندی‌های موشکی حزب‌الله را با تبدیل کردن این موشک‌ها به تسلیحاتی دقیق، ارتقا بخشد و به این ترتیب تهدیدی بسیار بزرگتر را در مقایسه با شرایط فعلی برای اسرائیل ایجاد کند.

بنا بر ادعای گزاف اشتاینیتز، امروز تفاوتی بین سوریه و لبنان وجود ندارد، و ارتش سوریه و حزب‌الله دو سلاح نیابتی ایران هستند. او گفت: «اسد و حزب‌الله یکسان هستند و اگر حمله‌ای علیه ما صورت گیرد، ما مجبور نیستیم فقط علیه منبع حمله، عمل کنیم و ما حق انتخاب طرفی را که می‌خواهیم به او حمله کنیم، داریم.»

این اظهارات اشتاینیتز در حالی مطرح می‌شود که در پی سقوط جنگنده صهیونیستی از سوی پدافند هوایی سوریه در روزهای اخیر، مقامات صهیونیست، که به شدت وحشت کرده‌اند، همواره ایران و سوریه را تهدید می‌کنند.

انتهای پیام/

هشدار توخالی اشتاینیتز به سوریه درباره همکاری با ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
مرگ بر اسرائیل و امریکا
-
ناشناس
۰۷:۳۳ ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
فلسطین پیروز است
اسرائیل والسعود نابود است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۸ ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
اسرائیل هرچه زودتر نابود بشن و برن به جهنم
Iraq
ناشناس
۰۱:۰۲ ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
اسرائیل هیچ کاری نمیتونه بکنه .به زودی اسرائیل جنایتکار نابود میشه
-
ناشناس
۱۹:۱۹ ۲۴ بهمن ۱۳۹۶
مرگ براسرائیل وآمریکا
آخرین اخبار