شهرداری تبریز قهرمان لیگ برتر بسکتبال شد

تیم بسکتبال شهرداری تبریز موفق شد با شکست مهرام در پنجمین فینال لیگ بسکتبال امسال برای نخستین بار قهرمان شود.

شهرداری تبریز قهرمان لیگ برتر بسکتبال شدبه گزارش خبرنگار توپ و تورگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، آخرین دیدار فینال رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور امروز «سه شنبه» به میزبانی تبریز برگزار شد. تیم‌های بسکتبال مهرام و شهرداری تبریز پیش از این توانسته بودند در ۲ فینال به برتری برسند.

بازی 2 تیم در کوارتر نخست در حالی آغاز شد که هر 2 تیم بازی نزدیکی انجام می‌دادند، اما تیم شهرداری تبریز موفق شد در یک دقیقه پایانی این کوارتر با انجام یک بازی خوب ۹ امتیاز از حریف خود جلو بیافتد.

شاگردان مهران حاتمی در کوارتر دوم هم بازی بهتری را نسبت به حریف خود به نمایش گذاشتند و توانستند اختلاف زیادی را با مهرام ایجاد کنند.

دقت در پرتاب‌های ۳ امتیازی و دفاع خوب تیم بسکتبال شهرداری تبریز باعث شد تا اختلاف امتیاز دو تیم در کوارتر دوم در لحظلتی به ۱۹ امتیاز هم برسد. بازی دو تیم در پایان نیمه نخست با نتیجه ۴۹ بر ۳۵ به نفع شهرداری تبریز به پایان رسید.

تیم بسکتبال شهرداری تبریز در کوارتر سوم هم بازی را بسیار خوب آغاز کردند و اختلاف خود را با مهرام حفظ کردند، اما این روند در پایان کوارتر در حالی که ۱۶ امتیاز از مهرام پیش بودند ادامه پیدا نکرد و اختلاف دو تیم به ۳ امتیاز رسید.

کوارتر چهارم هم بسیار نزدیک پیگیری شد و دو تیم بازی بهتری را به نمایش گذاشتند با این حال این شاگردان حاتمی بودند که توانستند با دفاع و حمله خوب در نهایت با نتیجه ۸۵ بر ۷۳ مقابل مهرام به برتری برسند تا برای نخستین بار قهرمان لیگ برتر بسکتبال کشور شوند.

انتهای پیام

قهرمانی شاگردان حاتمی در لیگ برتر بسکتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار