بیشترین تصادفات فوتی درون شهری استان کرمانشاه مربوط به عابرین پیاده است

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: در شهر کرمانشاه عابران پیاده همچنان در صدر قربانیان حوادث ترافیکی هستند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  فضل الله شیری  رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان  کرمانشاه  اظهارداشت: معابر شهر کرمانشاه برای تردد عابران پیاده مناسب سازی نشده و حقوق عابران در طراحی معابر شهری به حاشیه رفته است.

وی با بیان اینکه بیشترین تصادفات فوتی درون شهری استان کرمانشاه مربوط به عابرین پیاده است،  بیان کرد: خیابان های کرمانشاه برای تردد خودروها بیشتر از عابران پیاده مناسب سازی شده اند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ادامه داد: ایمن سازی گذرگاه های عابر پیاده و کانالیزه کردن گذرگاه ها از جمله اقداماتی است که باید در اسرع وقت و برای جلوگیری از وقوع تصادفات اجرا شود.

سرهنگ شیری با بیان اینکه نیازمند نصب پل روگذر و پل هوایی عابر پیاده مکانیزه در بخش های مختلف شهر کرمانشاه هستیم، یادآور شد: درخواست های ما برای کانالیزه کردن معابر، از مسوولان شهری تاکنون بی پاسخ مانده است.

وی با اشاره به اینکه در تصادفات شهری ۵۹ درصد تصادفات فوتی مریوط به عابران پیاده است، گفت: در هر حادثه ای که در شهر کرمانشاه برای عابران پیاده رخ می دهد ردپای نواقص راه در وقوع حادثه به خوبی دیده می شود.

 

انتهای پیام/ز

 

در تصادفات شهری ۵۹ درصد تصادفات فوتی مربوط به عابران پیاده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار