برنامه‌های فاطمیه دوم در ۴۶ بقعه متبرکه لرستان اجرا می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: طی ایام فاطمیه دوم بیش از ۱۲۰ مبلغ به تبلیغ دین و شعائر اسلامی می‌پردازند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت‌الاسلام مرتضی خاکباز، با بیان اینکه برنامه‌های فاطمیه اول با دو محوریت دهه‌فجر و شهادت حضرت فاطمه (س) انجام شد، اظهار کرد: طی این ایام ۱۵ مبلغ به تبلیغ دین و معارف اسلامی پرداختند.

وی افزود: برنامه‌های فاطمیه دوم با موضوعاتی همانند ترویج سبک زندگی فاطمی، اهمیت عفاف و حجاب و تبیین ارزش‌ها و معارف اهل‌بیت به نسل جوان برگزار می‌شوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان از حضور ۱۲۰ مبلغ از قم در استان طی ایام فاطمیه، بیان داشت: مبلغین در ۴۶ بقعه شاخص استان به تبلیغ دین و شعائر اسلامی می‌پردازند.

حجت‌الاسلام خاکباز گفت: برپایی خیمه‌های بصیرتی معرفتی، استفتائات مسائل شرعی، ترویج فرهنگ وقف، تبلیغ فرهنگ قرآن و اهل‌بیت (ع) و ایجاد غرفه‌های نقاشی و حفظ قرآن برای کودکان از جمله مهمترین برنامه‌های ایام فاطمیه است.

وی با اشاره به برنامه‌های شب شهادت حضرت زهرا (س) در استان، افزود: در شب شهادت بانوی دوعالم در شهرستان خرم‌آباد برنامه پیاده‌روی از حسینیه حبیب‌ابن‌مظاهر تا امام‌زاده زیدابن‌علی (ع) برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان یادآور شد: مبلغین بومی استان نیز طی ایام فاطمیه در مساجد و تکایای به سخنرانی و بیان وعظ و خطابه می‌پردازند.

انتهای پیام/د

اجرای برنامه‌های فاطمیه دوم در ۴۶ بقعه متبرکه لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار