کیث الیسون: دیدارم با روحانی، خصوصی نبود

نماینده دموکرات کنگره آمریکا درباره هدف و چگونگی ملاقاتش با رئیس‌جمهور ایران بیانیه داد.

کیث الیسون: دیدارم با روحانی، خصوصی نبودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت خبری JTA، «کیث الیسون» نماینده دموکرات کنگره آمریکا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد ضیافت شام او و دو نماینده دموکرات دیگر کنگره در سال ۲۰۱۳ با رئیس‌جمهور ایران در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک آنگونه که در رسانه‌ها منعکس شده، خصوصی نبوده و حدود ۵۰ شخصیت مسلمان دیگر از سراسر آمریکا در آن حضور داشتند.

نایب رئیس کمیته ملی حزب دموکرات در ادامه هدف خود از حضور در این ضیافت را به دست آوردن فرصتی برای گفتگو درباره روند مذاکرات هسته‌ای و درخواست از رئیس‌جمهور ایران برای آزادی یک تبعه ایرانی-آمریکایی عنوان کرد.

گفتنی است روزنامه آمریکایی وال‌استریت ژورنال چندی پیش مدعی شد سه نماینده دموکرات کنگره آمریکا در سال ۲۰۱۳ در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل با حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران، در یک ضیافت شام خصوصی شرکت کرده‌اند.

طبق ادعای این روزنامه، «کیث الیسون» نماینده مینه‌سوتا، «گریگوری میکس» نماینده نیویورک و «آندره کارسون» نماینده ایندیانا، سه نماینده دموکراتی بوده‌اند که در این ضیافت حضور داشته‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار