شروع عملیات اجرایی طرح تقاطع غیر همسطح دانشگاه لرستان از سال آینده

معاون پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان گفت:سال آینده عملیات اجرایی طرح تقاطع غیر همسطح دانشگاه لرستان شروع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمد جعفری گفت: سال آینده عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیر همسطح دانشگاه لرستان شروع خواهد شد که مسیر حرکت از خرم‌آباد به این دانشگاه را بیش از پنج کیلومتر کاهش خواهد داد.

وی افزود: برای شروع این طرح با حمایت نمایندگان شهرستان خرم‌آباد و استاندار لرستان ۴۰ میلیارد ریال اعتبار درنظر گرفته شده است و مابقی اعتبار مورد نیاز نیز از محل اعتبارات استانی و دانشگاه علوم پزشکی و پیام نور تامین خواهد شد.

معاون پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان با بیان اینکه دانشکده ادبیات و علوم انسانی یکی دیگر از پروژه‌های عمرانی دانشگاه بوده که مطالعات آن انجام شده است، افزود: عملیات احداث آن سال آینده آغاز خواهد شد و اعتبار این پروژه از محل منابع داخلی دانشگاه تامین خواهد شد.

جعفری گفت: با اتمام پروژه‌های مذکور، دانشگاه به جز استخر و زمین چمن شماره ۲، به تمام فضا‌های مورد نیاز دانشگاه دست خواهیم یافت که امیدواریم بر اساس برنامه زمان‌بندی بتوانیم به اهداف مورد نظر برسیم.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه لرستان بیش از ۲۰ هزار مترمربع از فضا‌های آموزشی خود را در راستای قانون آزادسازی حریم قله فلک‌الافلاک مصوب مجلس ششم از دست داد و در این مدت فشار زیادی به دلیل کمبود فضای فیزیکی را تحمل کرد که خوشبختانه در حال عبور از معضل کمبود فضای آموزشی هستیم.

معاون پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان اضافه کرد: ساخت ۱۰۰۰ متر مربع فضای گلخانه‌ای با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان در حال انجام است که تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد. با راه‌اندازی این گلخانه زمینه کار‌های تحقیقاتی و پژوهشی دانشکده کشاورزی فراهم خواهد شد. همچنین یکی دیگر از پروژه‌های دانشگاه لرستان احداث خوابگاه حضرت رقیه (س) با زیربنای ۳۲۰۰ متر مربع بوده که به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام/د

گلخانه دانشگاه لرستان تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار