سرلشکر موسوی از نمایشگاه جلوه‌های تحول دانشگاه جامع امام حسین (ع) بازدید کرد

فرمانده کل ارتش از نمایشگاه جلوه‌های تحول دانشگاه جامع امام حسین (ع) بازدید کرد.

سرلشکر موسوی از نمایشگاه جلوه های تحول دانشگاه جامع امام حسین(ع) بازدید کردبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در حاشیه بازدید از نمایشگاه جلوه های تحول دانشگاه جامع امام حسین(ع) اظهار کرد: مجموعه ای از اقدامات و طرح های که تاکنون در دانشگاه برای آینده انجام شده، در این نمایشگاه وجود دارد.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه نقاط عطف و برجسته در این نمایشگاه جلوه های تحول کاملا مشهود است ادامه داد تدابیر و فرمایشات فرمانده معظم کل قوا که در این نمایشگاه برجسته و عملیاتی شده ‌مبنای کارهای آینده دستگاه ها و نیرهای مسلح را شامل می شود.

وی با تاکید بر اینکه اندیشه و منظومه فکری فرمانده معظم کل قوا در دنیای امروز بی نظیر است اظهار کرد: فرآیندی که برای پی ریزی تمدن نوین اسلامی مورد نظر مقام معظم رهبری است با تمامی ابعاد و جزئیات به خوبی در نمایشگاه جلوه های تحول سپاه در دانشگاه جامع امام حسین(ع) پیاده سازی شده است.

سرلشکر موسوی خاطر نشان کرد: برپایی این نمایشگاه کار بزرگی در حوزه علم و فن آوری و پشتیبان علمی حوزه دفاعی کشور بوده و برای نظام و نیروهای مسلح گنجینه ای ارزشمند محسوب می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار