افزایش دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در استان اصفهان به 15 دفتر

معاون آمار و فن‌آوری اطلاعات دادگستری کل استان اصفهان اظهار کرد: با افتتاح 3 دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شاهین‌شهر، شمار این دفاتر در استان به 15 دفتر افزایش‌ یافت.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدحسین آقایی امروز در مراسم افتتاح دفترهای خدمات قضایی الکترونیک شاهین‌شهر افزود: این دفاتر واقع در خیابان‌های شهید بهشتی، رازی و مسرور شاهین‌شهر ، 20 نوع خدمت قضایی را با  استفاده از توان ‌بخش خصوصی به مردم ارائه می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: ثبت اظهارنامه، تجدید نظرخواهی، واخواهی حقوقی و ارسال پیامک در خصوص روند پیگیری دعاوی حقوقی طرفین دعوا، از جمله این خدمات است؛ در آینده نزدیک هم شکایات کیفری از طریق این دفترها ثبت و به دادگستری شهرستان‌ها ارسال می‌شود.

معاون آمار و فن‌آوری اطلاعات دادگستری کل استان اصفهان گسترش عدالت الکترونیک را از اهداف قوه قضائیه برای راه‌اندازی دفترهای خدمات حقوقی الکترونیک برشمرد و گفت: این دفترها به تکریم بیشتر ارباب‌رجوع، بهداشت روانی مراجعه‌کنندگان به محاکم قضایی، صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌ها، سرعت بخشیدن به رسیدگی پرونده‌های قضایی، شفاف‌سازی در روند رسیدگی پرونده‌های حقوقی و اعتماد مردم به دستگاه قضایی کمک خواهد کرد.

آقایی در پایان این نوید را داد که مردم در آینده نزدیک قادر خواهند بود از طریق سامانه‌های خانگی برخی از درخواست‌های حقوقی خود را بدون مراجعه به محاکم دادگستری ثبت و ارائه کنند.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم افتتاح دفترهای خدمات قضایی الکترونیک شاهین‌شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار