حضور تیم های تیراندازی گلستان در مسابقات کشوری

نایب رئیس هیات تیراندازی گلستان گفت: تیم های تیراندازی آقایان و بانوان گلستان درمسابقات کشوری که در تهران در حال برگزاری است جضور دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ الهه دهرویه نایب رئیس هیات تیراندازی گلستان گفت: این مسابقات که از امروز آغاز شد تا ۲۷ بهمن‌ماه ادامه دارد و نمایندگان گلستان با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

نایب رئیس هیات تیراندازی گلستان گفت: فاطمه سدنی، کوثر پاسندی، زینب عارف به عنوان نماینده تیم بانوان و علیرضا قربانی، مبین جان آبادی و عباس باباجانیان به عنوان نمایندگان تیم آقایان در این رقابت‌ها حاضر شدند.

دهرویه افزود: بازیکنان ما اگرچه کم تجربه هستند، اما می‌توانند با تلاش بیشتر به مقام‌های خوبی در رده بانوان و آقایان کسب کنند.

وی اضافه کرد: در رشته تیراندازی استعداد‌های فراوانی در استان گلستان وجود دارد که با توسعه امکانات و فضا‌های تمرینی می‌توانیم به روز‌های اوج رشته تیراندازی استان گلستان برسیم.

دهرویه گفت: تیراندازان گلستانی در این رقابت‌ها در رشته تفنگ بادی به صورت انفرادی و میکس شرکت کرده‌اند که مسابقات میکس برای نخستین‌بار است که در کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م
 

تیم های تیراندازی گلستان در مسابقات کشوری حضور دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار