علی‌آبادکتول میزبان وزنه برداران نوجوان کشور

اردوی تدارکاتی تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان کشور از امروز در شهرستان علی‌آبادکتول استان گلستان برپا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ بهادر مولایی مربی تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان کشورگفت: اردوی انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان کشور برای مسابقات ازبکستان به مدت ۲۰ روز در سالن پوریای، ولی شهرستان علی‌آبادکتول در حال برگزاری است.

وی افزود: مرحله نخست این اردو در علی‌آبادکتول دایر است و ۱۳ وزنه بردار نوجوان از سراسر کشور در آن شرکت دارند.

مربی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان کشور گفت: در این اردو ۵ وزنه‌بردار از مازندران، ۵ وزنه‌بردار از خوزستان، یک وزنه‌بردار تهران، یک وزنه‌بردار از قزوین و یک وزنه‌بردار از اصفهان شرکت کرده‌اند.

وی افزود: در پایان ۲۰ روز اردو در رکوردگیری می‌شود و سپس از بین این ورزشکاران ۱۰ نفر انتخاب می‌شوند.

مولایی با اشاره به سطح تمرینات و رقابت‌ها گفت: سطح آمادگی ورزشکاران بسیار بالاست و در این ۲ هفته سطح آمادگی بدنی به ۹۵ درصد رسیده و بسیار عالی هستند و انگیزه بسیار بالایی دارند و این نفرات برای مسابقات ازبکستان که از اول تا نهم اردیبهشت ماه ۹۷ برگزار می‌شود، آماده می‌شوند.

مربی تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان کشور افزود: از مهم‌ترین اهداف ما حضور در المپیک وزنه‌برداران نوجوان است که در کشور آرژانتین برگزار می‌شود که از بین همین ۱۰ نفر ۲ نفر انتخاب و اعزام می‌شوند.

مولایی گفت: در ۲ اردوی قبلی بیش از ۵۰ نفر دعوت شدند که از بین آنان ۱۳ ورزشگاه انتخاب و در این اردو حضور دارند.

مربی تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان کشور افزود: اردوی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در یک رده‌بندی مشخص برگزار می‌شود و اردوی نوجوانان هم از سطح بالایی برخوردار است و همگی در آمادگی کامل برای رکوردگیری هستند و هدف گرفتن مدال و برافراشته شدن پرچم جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/م
 

حضور وزنه برداران نوجوان کشور در علی آبادکتول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.