معرفی فرصت های سرمایه گذاری بکر در شهر جدید پردیس

همایش دو روزه فرصت های سرمایه گذاری در شهرجدید پردیس برگزار شد.

معرفی فرصت های سرمایه گذاری بکر در شهر جدید پردیسبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، فرماندار شهرستان پردیس با حضور در تالار فرصت‌های سرمایه‌گذاری پردیس از نزدیک در جریان روند مذاکرات شرکت‌های داخلی و خارجی قرار گرفت.

حیدری در حاشیه این بازدید با بیان اینکه سرمایه گذاران از اقصی نقاط ایران و جهان در این تالار حضور دارند و پیرامون مباحث مختلف اقتصادی و عمرانی مشغول مذاکره برای انعقاد تفاهم‌نامه هستند افزود: این اقدام در نوع خود کار جدیدی است و امیدواریم بتوانیم در حوزه سرمایه گذاری با شرکت‌های معتبر به تفاهم برسیم.

وی تاکید کرد: جمعیت پردیس در آینده‌ای نزدیک به حدود 600 هزار نفر می رسد و با انجام چنین اقداماتی زمینه برای افزایش کیفیت زندگی ساکنین فراهم خواهدشد.

فرماندار پردیس این شهر را دارای فرصت‌های سرمایه‌گذاری مناسب و بکری خواند و ادامه داد: سرمایه‌گذاران اگر با نگاه اقتصادی به  این شهر نگاه کنند، متوجه این فرصت‌ها می شوند و می‌تواند جاذبه زیادی برای آن‌ها داشته باشد.

حیدری تصریح کرد: این شهر علاوه بر این‌که در کنار کلان شهر تهران قرار گرفته ، دارای آب و هوای مناسبی است و از این پس که تقریبا زیرساخت‌ها فراهم شده، شاهد استقرار بیشتر جمعیت در این شهرستان خواهیم بود.

حیدری با اشاره به عملکرد شرکت عمران شهر جدید پردیس افزود: تیم جدیدی که در شرکت عمران در دو سال اخیر ورود پیدا کرده‌اند، فعالیت‌های مناسبی داشته  است.

حیدری تاکید کرد: رضایت‌مندی مردم نیز تا حدود زیادی فراهم شده، به‌خصوص این‌که قبل از تحویل واحدهای مسکن مهر، به مباحث فرعی که مسائل مربوط به زیرساخت‌ها و روبناها است، توجه ویژه‌ای می‌شود. در پردیس دو موضوع را باید جدا از هم نگاه کرد؛ یکی پروژه‌های مسکن مهر که بدون مطالعه به تعداد آن افزوده شد و دیگری شهر جدید پردیس.

باید از پتانسیل های مسکن مهر استفاده کرد


براساس این گزارش سعید غفوری مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه این همایش دو روزه با حضور 15 شرکت از کشورهای خارجی برگزار می‌شود، اظهار کرد: 60 میز مذاکرات به صورت عملیاتی در نظر گرفته شده تا بتوانیم خدمات زیربنایی و روبنایی شهر جدید پردیس را از طریق بخش خصوصی تامین کنیم.

وی با بیان اینکه سعی داریم ارزش افزوده محلات مسکن مهر را افزایش دهیم، گفت: باید از پتانسیل 82 هزار واحد مسکن مهر در پردیس استفاده کنیم و محلات این شهر را رونق دهیم.

غفوری با بیان اینکه ابتدای سال گذشته اعلام کردیم، 2584 میلیارد تومان جهت تکمیل خدمات زیربنایی و روبنایی واحدهای مسکن مهر در فازهای 5، 8، 9 و 11 نیاز داریم، گفت: کلانتری، مراکز درمانی، مراکز تجاری در تمامی محلات برای سکونت و رفاه مردم نیاز است و ما این خدمات را تامین می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در تمام پکیج‌هایی که برای سرمایه‌گذاری بخش‌های خصوصی در نظر گرفته شده است، تفکر ایران‌شهری وجود دارد، گفت: تمامی این اقدامات با مشارکت بخش خصوصی، عمومی و دولتی از سال گذشته برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار