پیام ولایتی در پی سانحه مصیبت‌بار سقوط هواپیمای مسافربری

رئیس هیئت مؤسس و هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی جان باختن تعدادی از هموطنان عزیزمان در سقوط هواپیمای یاسوج و سه نفر از همکاران این دانشگاه را تسلیت گفت.

ولایتی سقوط حادثه هوایی را تسلیت گفتبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی اکبر ولایتی رئیس هیئت مؤسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی حادثه جان باختن تعدادی از هموطنان عزیزمان در سقوط هواپیمای یاسوج و سه نفر از همکاران  دانشگاه آزاد اسلامی را تسلیت گفت.

پیام تسلیت رئیس هیئت مؤسس دانشگاه آزاد به شرح زیر است:

«خبر جان باختن تعدادی از هموطنان عزیز کشورمان در حادثه برخورد و سقوط هواپیمای مسافربری تهران – یاسوج و همچنین سه تن از همکاران عزیز دانشگاه آزاد اسلامی مرحوم چرمیان، آهنگران و فاطمی طلب موجب تاسف و تاثر فراوان شد.

اینجانب در گذشت این عزیزان و همچنین همکاران دانشگاه آزاد اسلامی را به ملت بزرگ ایران، خانواده و بازماندگان و همکاران دانشگاه تسلیت عرض کرده و برای جان باختگان از درگاه خداوند متعال غفران و رحمت الهی مسئلت می کنم.»

متن پیام تسلیت رهبر در پی  جان باختن سه تن از همکاران دانشگاه آزاد در سقوط هواپیمای یاسوج 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی جان باختن سه تن از همکاران دانشگاه آزاد اسلامی در حادثه سقوط هواپیمای یاسوج را تسلیت گفت.

انالله و انا الیه راجعون

خبر ناگوار و اندوهبار سانحه سقوط هواپیمای مسافربری تهران - یاسوج و جان باختن آقایان احمد چرمیان، خلیل آهنگران و فاطمی طلب، سه تن از همکاران گرامی دانشگاه آزاد اسلامی در حین انجام مأموریت و جمعی از هموطنان عزیز و پرسنل زحمتکش آن پرواز، موجب تألم و تأثر فراوان شد.

اینجانب، این ضایعه را به خانواده های محترم داغدار و ملت شریف ایران تسلیت گفته و از خداوند سبحان برای آن مرحومان، آرامش و غفران و برای بازماندگان معزز صبر جزیل و سلامتی مسئلت دارم.

فرهاد رهبر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.