پیکرهای سرنشینان هواپیمای مسافربری پیدا شد + فیلم و تصاویر

سخنگوی سپاه گفت: بالگردهای نیروی هوافضایی سپاه صبح امروز لاشه هواپیمای آسمان را ارتفاعات کوه دنا پیدا کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،  سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب با اشاره به عملیات جستجوی بالگردهای سپاه گفت: بالگردهای نیروی هوافضایی سپاه صبح امروز لاشه هواپیمای آسمان را ارتفاعات کوه دنا پیدا کردند.

 به دنبال سقوط یک فروند هواپیمای ای‌تی‌آر 72 متعلق به هواپیمایی آسمان ساعت 8 صبح روز یکشنبه 29 بهمن در منطقه سمیرم اصفهان با 65 مسافر و خدمه ،تلاش  برای یافتن لاشه هواپیما همچنان ادامه دارد.

لازم به ذکر است به علت شرایط جوی نامناسب در این منطقه و برف و کولاک شدید جستجوها برای یافتن لاشه هواپیما شب گذشته متوقف و از صبح امروز آغاز شد.

 (برای خواندن مشروح خبرها بر روی تیتر کلیک کنید)

 

رئیس سازمان مدیریت بحران کشورگفت:با توجه به تاریکی هوا عملیات انتقال پیکرهای یافت شده و جستجوی بیشتر به فردا صبح موکول شده است.

۶ سال پیش

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون ۴۵ جسد سانحه سقوط هواپیمای تهران ـ. یاسوج کشف شده اما برخی از این اجساد قابل شناسایی نیست.

۶ سال پیش

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به افزایش غلظت هوا از فردا در منطقه دنا و محل سقوط هواپیما گفت: امشب و فردا صبح بهترین شرایط را داریم.

۶ سال پیش

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امکان نشستن بالگرد نیست و تجهیزاتی که برای دسته‌بندی پیکرها نیاز بود، به آن‌جا منتقل شده است.

۶ سال پیش

مدیر دفتر نظارت بر عملیات هوانوردی گفت: تیم‌های تجسس برای پیدا کردن جعبه سیاه هواپیما از طریق بالگرد به نزدیکی محل سقوط هواپیما رفته و به سمت منطقه مورد نظر رسیده‌اند.

۶ سال پیش

 مدیر کل بحران استان کهگیلویه و بویراحمدگفت:عملیات امروز سانحه هوایی پرواز تهران_یاسوج پایان یافت و اجساد در نوک قله دنا ماندند.

۶ سال پیش

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران در اصفهان با اشاره به شرایط نامساعد جوی در منطقه سقوط هواپیما گفت: این شرایط نامساعد امکان انتقال اجساد را دشوار کرده است.

۶ سال پیش

مدیرعامل هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد گفت: پیکر ۳۰ نفراز سرنشینان هواپیمای‌ ای آر تی ۷۲ به کمپ کوهنوردان در ارتفاعات دنا منتقل شد.

۶ سال پیش

 بر اساس اطلاعیه حوزه استانداری کهگیلویه و بویراحمد بستگان و  خانواده‌های جانباختگان سانحه هوایی که در یاسوج حضور دارند برای اسکان به استانداری کهگیلویه و بویراحمد واقع در شهر یاسوج میدان امام حسین مراجعه کنند.

۶ سال پیش
تاکنون هیچ‌یک از اجساد منتقل نشده است

معاون هلال‌احمر استان اصفهان گفت: انتقال اجساد به‌هیچ وجه امشب امکان پذیر نیست ، عملیات انتقال پیکر‌ها بسیار پیچیده خواهد بود که باید برای آن برنامه‌ریزی کرد.

۶ سال پیش

بر اساس آمار موجود از ۶۶ مسافر پرواز ۳۷۰۴ تهران یاسوج که در نوک یکی از قلل دنا جان باختند ، ۳۵ نفر غیربومی و ۳۱ نفر از بومی‌های استان کهگیلویه و بویراحمد هستند.

۶ سال پیش

مدیر دفتر نظارت بر عملیات هوانوردی گفت:دریافت آخرین اطلاعات از روند فعالیت تیم های تکاور برای یافتن جعبه سیاه هواپیما همچنان ادامه دارد ولی هنوز خبری از پیدا شدن جعبه سیاه به دست نرسیده است.

۶ سال پیش

مدیرعامل هلال‌احمر استان اصفهان گفت:چند گروه از امدادگران به محل اعزام شده‌اند، اما فقط یک گروه ۴ نفره از این افراد دسترسی پیدا کرده است.

۶ سال پیش

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:چند تیم کوهنوردی دقایقی پیش به محل لاشه هواپیما در ارتفاع ۴۱۰۰ متری رسیدند و در حال حاضر حدود ۱۰۰ کوهنورد و امدادگر از طریق زمینی یا بالگرد به محل سقوط این هواپیما اعزام شده‌اند.

 

۶ سال پیش

افشار نیا مدیرکل صدا و سیما کهکیلویه و بویراحمد گفت: ۱۵ نفر از سرنشینان هواپیمای تهران-یاسوج  قابل شناسایی هستند.

۶ سال پیش
امدادگران به محل سقوط هواپیما رسیدند

امداگران دقایقی پیش به محل لاشه پیدا شده و اجساد جانباختگان رسیدند.

بسیاری از اجساد و لاشه هواپیما زیر برف بوده و همین امر کار انتقال و جست‌وجو را سخت می‌کند.

۶ سال پیش

معاون هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون هیچ جسدی از جانباختگان سقوط هواپیما پیدا نشده و تصویر منتشر شده توسط برخی رسانه‌ها صحت ندارد.

۶ سال پیش

ستاد بحران کشور در روستای دنگزلوی شهرستان سمیرم تشکیل جلسه داد.

۶ سال پیش

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: هنوز هیچ نیروی امدادی به محل سقوط هواپیمای تهران یاسوج نرسیده است.

۶ سال پیش

استاندار اصفهان گفت: هواپیما در ارتفاع 13 هزار پایی دقیقاً نوک قله برخورد کرده است، ارتفاع کوه دنا 13 هزار و 500 پا بوده که لاشه هواپیما در نقطه 100 پایی قله پیدا شده است.

۶ سال پیش
وضعیت فعلی منطقه عمومی محل سقوط هواپیما+فیلم

 تصاویری از وضعیت فعلی منطقه عمومی محل سقوط هواپیما

۶ سال پیش

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان با بیان اینکه هیچ مشکلی از لحاظ جابجایی پیکرها وجود ندارد، گفت: از نظر قضایی تیم‌های امداد و نجات می‌توانند در صورت پیدا کردن اجساد آن‌ها را انتقال دهند.

۶ سال پیش
اولین عکس واضح از لاشه هواپیمای سقوط کرده تهران_یاسوج

اولین تصویر واضح از لاشه هواپیمای سقوط کرده تهران_یاسوج

لاشه هواپیمای تهران - یاسوج پیدا شد/ احتمال انتقال اجساد هواپیمای آسمان تا عصر امروز + فیلم و تصاویر

۶ سال پیش

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گفت: تیم  نزدیک لاشه هواپیما هستند.

وی اضافه کرد: هواپیما به دیواره کوه برخورد کرده و دسترسی به آن بسیار مشکل است.

۶ سال پیش

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: اگر هوا مساعد و امکان فرود بالگرد باشد انتقال از طریق بالگرد و در غیر این صورت با تجهیزاتی که تیم ما دارد از طریق زمین پیکرها را منتقل می‌کنند.

۶ سال پیش
ادامه عملیات جست‌وجو باید بدون بروز حادثه جدیدی پیگیری شود

شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان گفت: در حال حاضر شرایط هوا خوب و آفتابی بوده و شرایط مهیاست .

وی افزود: بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی و با تغییرات جوی که پیش‌بینی می‌شود سناریوهای ما تغییر می‌کند و در دفتر فرماندهی عملیات را دنبال می‌کنیم.

۶ سال پیش

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: محور یاسوج-سی‌سخت به دلیل انجام عملیات امداد جهت دستیابی به لاشه هواپیمای تهران-یاسوج تا اطلاع ثانوی مسدود است.

۶ سال پیش
آخرین جزییات از سقوط هواپیمای تهران یاسوج

استاندار اصفهان گفت: تا این لحظه هنوز جنازه‌ای پیدا نشده است و به احتمال زیاد همه سرنشینان هواپیما کشته شده باشند چرا که این نوع برخورد از سخت‌ترین نوع برخوردهای هواپیمایی محسوب می‌شود.

وی افزود:  تمام تلاش ما این است که تا غروب همه نیروها را در این منطقه تخلیه کنیم و تا جایی که توان دارند هر آن چیزی که هست به پایین منتقل کنند.

مهرعلیزاده تاکید کرد: تا ساعت ۱۰ صبح فردا فرصت داریم که هر آنچه که عملیات داریم انجام دهیم، چرا که طبق پیش بینی‌ها از ساعت ۱۰ صبح فردا وضعیت جوی اجازه پرواز بالگردها را نخواهد داد و این موضوع تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

۶ سال پیش

تیم‌های امدادی هلال احمر با بالگرد و تجهیزات لازم در حال صعود به ارتفاعات دنا هستند.

۶ سال پیش
تصاویر جدید از لاشه هواپیما +فیلم
تصاویر جدید از لاشه هواپیمای تهران -یاسوج
 
۶ سال پیش

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی دو روز آینده بارش باران در منطقه کوه دنا افزایش می‌یابد که پرواز هلی‌کوپتر از ظهر فردا در منطقه غیرممکن می شود.

۶ سال پیش

رئیس امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: نخستین تیم امدادی هلال احمر در محل سقوط هواپیما پیاده شدند و تا یک ساعت دیگر به لاشه هواپیما می‌رسند.

۶ سال پیش

معاون هماهنگ کننده ناجای استان اصفهان گفت: خانواده‌های حادثه دیده به محل سقوط هواپیما عزیمت نکنند چرا که شلوغ بودن منطقه سرعت جابه جایی اجساد را کند و مانع حضور به موقع دست اندرکاران ذیربط می شود.

لاشه هواپیمای تهران - یاسوج پیدا شد/ احتمال انتقال اجساد هواپیمای آسمان تا عصر امروز + فیلم و تصاویر

۶ سال پیش

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گفت: تیم ارزیاب هلال احمر به‌منظور بررسی دقیق شرایط برای امکان نشستن بالگرد، هلی‌برن کردن نیروها و یا زدن کمپ برای انتقال اجساد به محل سقوط هواپیمای شرکت آسمان اعزام شد.

۶ سال پیش

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان جزئیات دقیق محل سقوط هواپیما و انتقال اجساد را اعلام کرد.

لاشه هواپیمای تهران - یاسوج پیدا شد/ احتمال انتقال اجساد هواپیمای آسمان تا عصر امروز + فیلم و تصاویر

۶ سال پیش

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: حدودا تا یک ساعت و نیم دیگر، کلاه‌سبزهای نزاجا به اجساد سانحه هواپیمای تهران یاسوج می‌رسند.

۶ سال پیش

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: ۱۸ تیم فوریت‌های پزشکی، ۸ دستگاه آمبولانس و یک فروند بالگرد اورژانس در ارتفاعات دنا حضور دارند.

۶ سال پیش

مسئول روابط‌ عمومی نیروی زمینی ارتش اصفهان گفت: برای انتقال اجساد مسافران هواپیمای تهران- یاسوج، تکاورهای تیم ۵۵ هوابرد ارتش ‌‌‌اقدام خواهند کرد.

۶ سال پیش

معاون دادگستری اصفهان گفت: بر اساس مذاکره با رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد پیکر قربانیان به محض انتقال به پایین کوه به پزشکی قانونی این استان تحویل داده می‌شود.

۶ سال پیش
هماهنگی ها برای انتقال اجساد در حال انجام است

وفایی مقدم مدیرکل بحران استان کهگیلویه و بویر احمد گفت: هماهنگی های لازم برای نحوه انتقال پیکرها در حال انجام است و امیدواریم بتوانیم هر چه زودتر این کار را انجام دهیم .

وی افزود : تلاش می کنیم کار انتقال اجساد به فردا با توجه به شرایط جوی نامناسبی که پیش بینی شده موکول نشود.

۶ سال پیش
اجساد در اولین فرصت با بالگرد انتقال داده می شود

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: امکان شب ماندن در قله برای تیم‌های امداد و نجات فراهم است.

وی افزود: امیدواریم کمتر از 1 ساعت به محل برسیم و در اولین فرصت اجساد را با بالگرد انتقال دهیم.

۶ سال پیش
انتقال اجساد به محض تایید شرایط جوی انجام می‌شود

سلیمی رییس سازمان امداد و نجات گفت: تیم امداد هوایی به محل سقوط هواپیما اعزام شده تا شرایط جوی را برای انتقال هوایی اجساد بررسی کند.

کاپیتان گودرزی، خلبان امدادونجات هلال احمر و شاهین فتحی معاون عملیات سازمان امداد و نجات برای بررسی دقیق‌تر با بالگرد به منطقه اعزام شده‌اند.

وی افزود: هواپیما به سخت‌ترین جای ممکن برخورد کرده است، همچنین بسکت هایی برای بسته‌بندی اجساد و انتقال به پایین آنها از دیروز مهیا شده است.

۶ سال پیش

سخنگوی ارتش گفت: تیم‌های تکاور نیروی زمینی ارتش، پیشروی زمینی خود را به سمت محل اعلام شده سقوط هواپیمای تهران- یاسوج آغاز کردند.

۶ سال پیش
پیدا کردن اجساد زمان‌بر است/ نیروها با برف و کولاک مواجه می‌شوند

کریمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان گفت: موقعیت سقوط بسیار صعب‌العبور است و نیروهای هلال احمر به وسیله بالگرد در نزدیک‌ترین محل به موقعیت سقوط پیاده شده و برای صعود به موقعیت آماده می‌شوند.

وی افزود: پیدا کردن اجساد طولانی و زمان‌بر است و نیروهای عملیاتی باید به صورت زمینی اجساد را منتقل کنند که 100 درصد با برف و کولاک مواجه می‌شوند.

۶ سال پیش

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: با توجه به وضعیت پراکندگی اجساد و بعد از دستور مرجع قضایی منوط به ورود پزشکی قانونی‌، بحث شناسایی اجساد بر اساس معیارهای تشخیص هویت انجام می‌شود.

۶ سال پیش

پس از پیدا شدن محل سقوط شرکت آسمان توسط بالگردهای سپاه، نخستین تصاویر از لاشه هواپیما منتشر شده است.

۶ سال پیش

معاون امداد جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیش‌بینی می‌کنیم 50 درصد اجساد سالم بوده و متلاشی نشده باشند.

۶ سال پیش

مدیر دفتر نظارت بر عملیات هوانوردی گفت: منطقه ای که لاشه هواپیما در آن یافت شده، بسیار خطرناک است، به همین علت شرایط لازم جهت انتقال اجساد توسط بالگردها میسر نخواهد بود.

۶ سال پیش

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: هواپیمای سانحه دیده در کوه پازنپیر برخورد کرده و هم اکنون برنامه‌ریزی‌ها برای اعزام امدادگران برای رسیدگی به آخرین وضعیت سرنشینان انجام می‌شود.

لاشه هواپیمای تهران - یاسوج پیدا شد/ احتمال انتقال اجساد هواپیمای آسمان تا عصر امروز + فیلم و تصاویر

۶ سال پیش

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال برنامه‌ریزی برای نزدیک شدن به محل پیدا شدن لاشه هواپیمای تهران - یاسوج هستیم.

۶ سال پیش

مدیر مرکز اورژانس اصفهان گفت: امکان انتقال اجساد به صورت هوایی و بالگرد فراهم نیست و اجساد به صورت زمینی منتقل می شود.

۶ سال پیش

چشم‌ انتظاری خانواده‌های داغدار با پیدا شدن لاشه هواپیمای تهران یاسوج پایان یافت.

لاشه هواپیمای تهران - یاسوج پیدا شد/ احتمال انتقال اجساد هواپیمای آسمان تا عصر امروز + فیلم و تصاویر

۶ سال پیش
اعزام کارشناسان شرکت هواپیمایی آسمان برای پیدا کردن جعبه سیاه

مؤمنی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: به دلیل پراکندگی اجساد هواپیما، همه شعاع نقطه مورد نظر توسط نیروهای عملیاتی هلال احمر به صورت دقیق جست‌وجو می‌شود.

وی افزود: کارشناسان شرکت هواپیمایی آسمان برای پیدا کردن جعبه سیاه به نقطه مورد نظر اعزام می‌شوند.

۶ سال پیش
احتمال انتقال اجساد هواپیمای آسمان تا عصر امروز

فرمانده میدان هلال احمر در محل سقوط هواپیما گفت: پس از کشف لاشه هواپیما در ارتفاع نوقل ، تیم های امدادی و نیروها به منطقه اعزام تا اجساد را کشف و به پائین ارتفاعات منتقل کنند.

وی افزود: اگر اجساد در یک نقطه باشند تا عصر امروز کار انتقال به اتمام می رسد.

۶ سال پیش

در سومین روز عملیات، بالگردها لاشه هواپیمای تهران – یاسوج را پیدا کردند.

۶ سال پیش

سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: صبح امروز سه‌شنبه بالگردهای نیروی هوا فضای سپاه در حین جست‌وجو برای یافتن لاشه هواپیمای آسمان که از تهران عازم یاسوج بود، لاشه این هوایپیما را حدود نیم ساعت پیش در ارتفاعات کوه دنا پیدا کردند.

۶ سال پیش
پهپادهای سپاه نقطه دقیق وقوع حادثه را شناسایی کردند

رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب گفت:  با توجه به شیارهای فراوان رشته کوه دنا مهمترین بحثی که وجود داشت، پیدا کردن نقطه دقیق وقوع حادثه بود

 وی افزود: صبح امروز دو فروند بالگرد نیروی هوافضای سپاه از تیم جستجوی هوافضای سپاه به مختصاتی که پهپادهای این نیرو اعلام کرده بودند اعزام شده و خوشبختانه توانستند نقطه دقیق وقوع حادثه را شناسایی کنند.

سردار رمضان شریف ادامه داد: تصاویر دقیقی از نقطه سقوط و لاشه هواپیما تصویربرداری شده است که در ساعات آینده منتشر خواهد شد.

سخنگوی سپاه  اضافه کرد: مختصات جغرافیایی اعلام شده از سوی پهپاد، کمک زیادی به فعالیت گروههای امدادی سپاه کرد.

وی افزود: از این لحظه به بعد، هم تیم‌های زمینی می‌توانند وارد مختصات اعلام شده بشوند و هم در صورت امکان، عملیات هلی‌برن می‌تواند در این منطقه انجام شود.

 لاشه هواپیمای تهران - یاسوج پیدا شد/ احتمال انتقال اجساد هواپیمای آسمان تا عصر امروز + فیلم و تصاویر

۶ سال پیش
تیم های عملیاتی در محل مستقر شده اند

خالدی سخنگوی اورژانس گفت: به محص پیدا شدن لاشه هواپیما در يكی از قله کوه های دنا تیم های عملیاتی به همراه پنج دستگاه آمبولانس در محل مستقر شده اند .

وی عنوان کرد: تازمان اعلام خاتمه عمليات و انتقال پیکرهای عزیران فوت شده به پزشکی قانونی همکاران اورژانس در محل باقی می مانند.

۶ سال پیش

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: مختصات نقطه مشخص‌شده از طریق سیگنال گوشی تلفن همراه در نزدیکی قله دنا و در مکانی بوده که بالگردها به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی در روزهای گذشته نتوانستند در آن محدوده حضور پیدا کنند.

لاشه هواپیمای تهران - یاسوج پیدا شد/ احتمال انتقال اجساد هواپیمای آسمان تا عصر امروز + فیلم و تصاویر

۶ سال پیش

بالگردهای حاضر در منطقه رشته کوه دنا شروع به جستجوی لاشه هواپیمای شرکت هواپیمایی آسمان کردند.

۶ سال پیش

محلی که هواپیمای ATR 72 هواپیمایی آسمان ارتباطش با برج مراقبت یاسوج قطع شده است را مشاهد می کنید.

۶ سال پیش

محمد جواد آذری جهرمی روشن بودن تلفن همراه یکی از مسافران هواپیمای ATR را تایید کرد.

۶ سال پیش

سخنگوی اورژانس گفت: با بهتر شدن وضعیت جوی، بالگرد‌های اورژانس برای پیدا کردن لاشه هواپیمای آسمان به پرواز در آمده اند.

۶ سال پیش

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سرمای منفی 20 درجه و برف و کولاک شدید کوه دنا گفت: 40 تیم امداد و نجات تخصصی کوهستان جمعیت هلال احمر بدون وقفه در حال جستجوی لاشه هواپیمای یاسوج هستند.

آغاز سومین روز جستجو برای یافتن لاشه هواپیمای تهران-یاسوج/کماندوهای ارتش به محل سقوط اعزام شدند

۶ سال پیش

استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز سه شنبه گفت: با توجه به تجهیزات و نیروی بیشتر و نیز بهبود شرایط آب و هوایی، ممکن است تا ظهر امروز خبر نهایی از یافتن هواپیما به مردم داده شود.

۶ سال پیش
38 نیروی تک‌آور ارتش شیراز به کمک آمدند

یاری مدیر روابط عمومی ارتش منطقه اصفهان گفت: 38 نفر از نیروهای تک‌آور تیپ 55 هوابرد شیراز امروز از اصفهان به منطقه پادنای سمیرم اعزام شدند.

فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی برای مدیریتی نیروهای ارتش به صورت میدانی در منطقه حضور دارند.

۶ سال پیش
احتمال یافتن لاشه هواپیما وجود دارد

سخنگوی اورژانس كشور گفت: با توجه به کاهش توده های ابر در ارتفاعات و افزایش میزان دید احتمال یافتن لاشه هواپیما وجود دارد

۶ سال پیش

درپی حادثه سقوط هواپیمای تهران -یاسوج تكاوران تيپ نوهد با حضور جانشین نیروی زمینی ارتش در مناطق سخت گذر ارتفاعات دنا حضور پیدا کردند.

۶ سال پیش
احتمال یافتن لاشه هواپیمای تهران-یاسوج تا قبل از ظهر سه شنبه

محمدسعید شرفی مدیرکل دفتر عملیات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: امروز تجهیزات کمکی زیادی به محل وقوع سانحه می‌رسد و کماندوهای ارتش نیز برای کمک به عملیات تجسس به محل سقوط هواپیما اعزام شده‌اند.

وی افزود: تا این لحظه (ساعت 24) هیچ نشانی از هواپیما پیدا نکرده‌ایم.

محمدسعید شرفی ادامه داد: بالگردهای مجهز و هواپیماهای نقشه‌برداری در حال ورود به منطقه است. سپاه نیز در حال استقرار یک سری تجهیزات در منطقه است.

وی اضافه کرد: اگر قرار باشد لاشه هواپیما پیدا نشود فقط به خاطر بدی آب و هواست.

۶ سال پیش
بارندگی های روزهای آینده در راه است

با توجه به شرایط جوی و بارندگی های روزهای آینده اگر فرصت طلایی امروز از دست برود، طبق پیش بینی سازمان هواشناسی و شرایط بسیار بد منطقه نمی توان انتظار پیدا شدن اثری از هواپیما را به راحتی داشت.

بر اساس گزارشات ارسالی خبرنگار ما امروز قرار است ضلع جنوبی رشته کوه دنا که در استان کهگیلویه وبویراحمد است هم کامل جستجو شود.

۶ سال پیش

فرود امدادگران هلال‌احمر در نزدیکی محل حادثه در مجاورت قله پازن‌پیر

لاشه هواپیمای تهران - یاسوج پیدا شد/ احتمال انتقال اجساد هواپیمای آسمان تا عصر امروز + فیلم و تصاویر

زنان سی سختی(شهرستان دنا) در حال پخت غذا برای امدادگران سانحه هوایی

لاشه هواپیمای تهران - یاسوج پیدا شد/ احتمال انتقال اجساد هواپیمای آسمان تا عصر امروز + فیلم و تصاویر

لاشه هواپیمای تهران - یاسوج پیدا شد/ احتمال انتقال اجساد هواپیمای آسمان تا عصر امروز + فیلم و تصاویر

لاشه هواپیمای تهران - یاسوج پیدا شد/ احتمال انتقال اجساد هواپیمای آسمان تا عصر امروز + فیلم و تصاویر

 آغاز سومین روز جستجو برای یافتن لاشه هواپیمای تهران-یاسوج/کماندوهای ارتش به محل سقوط اعزام شدند

آغاز سومین روز جستجو برای یافتن لاشه هواپیمای تهران-یاسوج/کماندوهای ارتش به محل سقوط اعزام شدند

آغاز سومین روز جستجو برای یافتن لاشه هواپیمای تهران-یاسوج/کماندوهای ارتش به محل سقوط اعزام شدند

آغاز سومین روز جستجو برای یافتن لاشه هواپیمای تهران-یاسوج/کماندوهای ارتش به محل سقوط اعزام شدند

واکنش خانواده های حادثه دیدگان در لحظه پیدا شدن لاشه هواپیما

لکه سیاه ربطی به لاشه هواپیما نداشت/ روایت اورژانس از جستجو در محل سقوط هواپیما + فیلم و تصاویر

 سقوط هواپیمای آسمان در حوالی سمیرم و کشته‌شدن ۶۶ مسافر 

پرواز تهران - یاسوج سقوط کرد/ تمام سرنشینان جان باختند +فیلم و تصاویر

بررسی دلایل احتمالی سقوط هواپیمای آسمان/ از اصرار آقای رئیس به پرواز تا طوفان غافلگیر کننده دنا

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مرضیه فقط از خدا
۱۴:۲۸ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
فقط از خدا صبر میخوام براشون و روحشان شاد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۱۷ ۰۹ اسفند ۱۳۹۶
تسلیت بر هموطنان عزیزم
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۳:۳۴ ۰۶ اسفند ۱۳۹۶
تسلیت. باید همه ایران دست به دست هم دهیم تا اینگونه اتفاقات نباشد زود قضاوت نکنیم صبر کنیم
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۲۳:۰۷ ۰۴ اسفند ۱۳۹۶
خیلی وحشت ناک بود متاسفم ایران امسال کاملا سیاه پوشیده بود
Iran (Islamic Republic of)
آرش امین
۱۶:۴۶ ۰۴ اسفند ۱۳۹۶
از خداوند منان آرزوی طلب حادثه دیدگاه طلب مغفرت وبرای بازماندگان طلب صبر میکنم
Iran (Islamic Republic of)
علی اصغر حمیدی مقدم
۱۵:۰۴ ۰۳ اسفند ۱۳۹۶
خداوند به همه بازماندگانشان صبر بده و دست میرزاده به تموم کلاه سبزهای ارتش مخصوصا جناب سروان محمدابراهیمی، میرزای ،فرهاد کریمی و بقیه عزیزان تیپ 65 نیروی مخصوص که همیشه پا در رکاب رهبری و مردم عزیز شون هستند خدا بهت تون عزت بده
Iran (Islamic Republic of)
علی اصغر حمیدی مقدم
۱۵:۰۴ ۰۳ اسفند ۱۳۹۶
خداوند به همه بازماندگانشان صبر بده و دست میرزاده به تموم کلاه سبزهای ارتش مخصوصا جناب سروان محمدابراهیمی، میرزای ،فرهاد کریمی و بقیه عزیزان تیپ 65 نیروی مخصوص که همیشه پا در رکاب رهبری و مردم عزیز شون هستند خدا بهت تون عزت بده
United States of America
ناشناس
۱۳:۱۷ ۰۳ اسفند ۱۳۹۶
تسلیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۰۳ اسفند ۱۳۹۶
خدا بیامرزتشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۰۳ اسفند ۱۳۹۶
روحشون شاد
Iran (Islamic Republic of)
مینا
۱۰:۱۶ ۰۳ اسفند ۱۳۹۶
خدا رحمتشون کنه.خدا به خانواده هاشون صبر بده.
Iran (Islamic Republic of)
عسل
۰۳:۲۴ ۰۳ اسفند ۱۳۹۶
پسرخاله منم تو این هواپیما بود نمیدونم چی بگم
Singapore
دانشجو
۰۱:۳۶ ۰۳ اسفند ۱۳۹۶
کل نفس ذایقه الموت
خدابهتون صبر ایوب عطاکنه واقعا هیچ جمله ای نیست که تسلی بخش دل شکستتون باشه
شریک غمتانیم
United States of America
ناشناس
۰۱:۲۸ ۰۳ اسفند ۱۳۹۶
واقعأجای تأسف است کسانیکه می گویندانشاا... زنده هستن شمااگه صحیح وسالم بااون شرایط جوی اونجاباشی بعدازسه روزازسرمایخ میزنی.
چراماهمیشه به دنبال معجزه ایم.کاربران عزیزدیدخودرانسبت به این مسائل بازترکنید.تنهاراه حل عدم بروزچنین حوادث تلخی تقویت ناوگان حمل نقل هوایی باهواپیماهای مدرن وپیشرفته امروزیست.
Iran (Islamic Republic of)
افلاکی
۲۳:۱۹ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
بسیار دردناک خدا واقعا صبر بده به خانواده های آنها ما هم خودمان از بستگان مان در این حادثه می باشد فقط بیشتر دلم آتیش گرفته برای دو تا بچه ها طاها و ایلیا فقط زود تر اینا رو پیدا کنید ای خدا کمکشان کن چشمم پر اشک و قلبم پر از سوز دیگر نتوان چیزی گفت جز صبر و صبر که خدا بدهد ف. افلاکی از مارلیک
Iran (Islamic Republic of)
افلاکی
۲۳:۱۹ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
بسیار دردناک خدا واقعا صبر بده به خانواده های آنها ما هم خودمان از بستگان مان در این حادثه می باشد فقط بیشتر دلم آتیش گرفته برای دو تا بچه ها طاها و ایلیا فقط زود تر اینا رو پیدا کنید ای خدا کمکشان کن چشمم پر اشک و قلبم پر از سوز دیگر نتوان چیزی گفت جز صبر و صبر که خدا بدهد ف. افلاکی از مارلیک
Iran (Islamic Republic of)
ملاحت
۱۹:۴۰ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
همه ما به نوبت هستیم ولی از خداوند میخواهم این جور مردن ها رو نصیب هیچ بنده ای نکنه به حق پنج تن آل ابا .خداوند رحمت کنه به خانواده هاشون صبر بده .آمین
Iran (Islamic Republic of)
ز. ف
۱۹:۲۷ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
خدا به خانوادهاشون صبر بده
United States of America
ناشناس
۱۸:۰۱ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
ایران تسلیت
Iran (Islamic Republic of)
حامید
۱۴:۰۳ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
خداوند.متعال.به.خانوادها.محترم.شون.صبربده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
اقا رو خدااااااا عکس جانباختگان را بزاریدددددددددد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
واقعا متاسفم به خانواده داغدارشون تسلیت میگم ما هم در غمشون شریک هستیم خیلی ناراحت شدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
واقعا متاسفم به خانواده داغدارشون تسلیت میگم ما هم در غمشون شریک هستیم خیلی ناراحت شدیم
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
IRANTASLIAT
۱۳:۴۳ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
آیا یک شرکت هواپیمایی با تکنولوژی های بروز دنیا نمی توانست قبل از صادر کردن اجازه پرواز، از وضعیت جوی هوا و هواشناسی اطلاعات کسب کند و در صورت برف و بوران و باد شدید در مسیر پرواز، برای به خطر نیفتادن جان مسافرین، دستور لغو پرواز را بدهد؟؟؟ آیا با کمی دلسوزی نسبت به این موضوع، نمی شد ماجرا جور دیگر رقم بخورد؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
خداوند.به.خانوادهاشو.صبر.بده
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۲۱ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
خدارحمت کنه درود بر نیروهای سپاه علارغم این همه فشار داخلی و خارجی و این همه تهمت بر علیه این نیروی مردمی ولی خدایی کار میکنند
-
محمد
۱۰:۱۴ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
خداوند به خانواده محترمشون صبر بده
-
محمد
۱۰:۱۴ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
خداوند به خانواده محترمشون صبر بده
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۲۸ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
ولی ما راضی نبودیم مسئولین خودشونو به زحمت اندازند کلی عذر خواهی و استعفای وزیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۹ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
درود به تکاوران ارتش.خداقوت.زنده باشیدتکاوران نیروی زمینی قهرمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۸ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
افتخار میکنیم به شیرمردان سپاهی وتمام کسانی که دراین مصیبت سنگ تمام گذاشتن خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۴ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
به خوانوادهاشون تسلیت میگوییم .اگرم زنده بودندتواین چندروز ازسرمایخ زدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۹ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
احتمالابعضی ها دران 4یا5ساعت طلایی بعدازحادثه زنده بودند که در اثر سرما متاسفانه ......
وقتی مسولین پایان روز را خاتمه عملیات اعلام میکنن همین میشه دیگه
امدادشب یا روزنداره وحتی ثانیه ها هم مهمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۱ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
محسن یعقوبی
۰۱:۰۹ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
خداوند به خانواده هاشون صبر ایوب بده و خودشان را قرین رحمت کند ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۵ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
درود بر برادران سپاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۳ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
تسلیت میگم به تمام مردم ایران الان که ملت ایران داغدارهموطنانشون
کی مبخواد عزا عمومی اعلام کنه یا نکنه یادش رفته شصت وشش نفراز عزیزانمون ازدست دادیم دم ارتشیان قهرمان گرم که هروقت حادثه پیش میاد بی ادعا میان اوضاع را سروسامان میدن میرن بدون کوچکترین چشمداشتی دمتون گرم
Bulgaria
ناشناس
۰۰:۴۹ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
خدا رحمتشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
دلارام
۰۰:۴۲ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
مگه داریم؟
این همه قربانی پشتسرهم
فقط میتونم بگم تسلیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۶ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
خدابه خانوده هاشون صبر بده تسلیت میگم واقعا خیلی سخته
ازتمام امداد گران زحمت کش که این چند روز جان فدایی کردن تشکرمیکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۶ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
خدابه خانوده هاشون صبر بده تسلیت میگم واقعا خیلی سخته
ازتمام امداد گران زحمت کش که این چند روز جان فدایی کردن تشکرمیکنم
Iran (Islamic Republic of)
فریدونی از دزفول
۲۳:۴۹ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
سلام عرض تسلیت به خانوادهای این عزیزان مارا درغم خود شریک بدانید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
خدا قوت میگم به تمامی عزیزانی که در این شرایط سخت و بحرانی در حال تلاش برای انتقال اجساد به پایین هستند به خصوص تکاوران شیردل ارتش جمهوری اسلامی ایران.
Germany
حقيقت
۲۲:۲۵ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
اخه عقل هم نعمت خوبيه . طياره متلاشي شده دو روزه اجساد لاي بر ف هايخ زدن بعضي ها نشستن ميگن ان شاالله سالم باشن بر گردن خونه هاشون .
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۵۵ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
خدایا به خانواده هاشون صبر بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
خدا به عزیزانشان صبر بده
United States of America
ناشناس
۲۱:۲۴ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
ای کاش من هم تو هواپیما بودم
United States of America
رامین
۲۱:۱۰ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
روحشان شاد،،،،که چنین مظلومانه رفتند،،،واقعا متاسفم،،،،خدا بازماندگانشان را صبر دهد،،،،،،،،،،،الله اکبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
دم دلیران همیشه مظلوم ارتش گرم که جنگنده اونا تونست با عکس برداری منطقه تقریبی رو پیدا کنه ویپاه با گشت زنی در ان مورد منطقه محل دقیق رو پیدا کنه و دوباره دمشون گرم که الان با نیرو های هلال احمر رو کوه هستند و دارن اجسات رو جمع میکنند دمتون گرم دلاوران همیشه مظلوم
Iran (Islamic Republic of)
Iranaim
۱۹:۴۹ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
اگه سپاه یا ارتش نبود دولت چی کار می تونست بکنه؟
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۹:۴۹ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
هر چند خیلی داره تلاش میشه تا نقش سپاه رو کمرنگ کنه ولی دم سپاه گرم که خالصانه خدمت میکنه
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۹:۳۶ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
خداوند به خانواده‌شان صبربده خیلی سخته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
به جای انکه به تاریکی لعنت فرستید٬یک شمع روشن کنید ؛تسلیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
لعنت به آمد نیوز که همیشه سپاه رو تخریب میکنه .
انصافا سپاه همیشه کارآمد و دقیق عمل کرده .
البته ارتش و سپاه هر دو عضو یک پیکر هستند و هیچ وقت جداشدنی نیستند.
Germany
شایسته
۱۸:۴۶ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
دارو و غذا و جان انسان معاف از تحریم است . ای امریکایی که ادعای خوب بودنت میشه اینو بدون هنوز هم هنوزه دستت به خون مردم ایران آلوده است . تا کی ما باید اینچنین کشته بدیم ؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۸:۲۴ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
تسلیت به تمام مردم ایران مخصوصا به خانواده هایی که عزیزانشون از دست دادند
United States of America
قربانعلی
۱۸:۱۳ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
جنایتکاران بر سر لاشه هواپیما و قربانیان
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۰۹ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
شیر مادرشون حلال شون باشه تکاوران و جان بر کفان ارتش
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۸:۰۵ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
سلام و درود خداوند بر مردم سی سخت و زنان غیورشان که به کمک امدادگران آمده اند
Japan
ناشناس
۱۸:۰۴ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
چرا هیچ مقامی نه پاسخ داد نه تسلیت گفت غیر از رهبری.
نه عذر خواهی کرد از مردم ایران،تا کی اینها از مردم طلب بخشش ومعذرت خواهی نمیکنند وخود را مقصر نمیدانند،وزیر راه کجاست این چند روزه؟ ؟!
چرا نه تسلیت گفت نه معذرت،همانند وزیر نفت.

بقول آقای اخوندی کاش یه جو عقل داشتی وزارت راه و ترابری!!!!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۰۲ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
اینکه گذشت باید منتظر حادثه بعدی باشیم
کاش یه روز به جای تسلیت گفتن به هم دیگه تبریک بگیم
دم بچه های سپاه و حلال احمر گرم
خداقوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
کاش مثل این خارجیا حداقل یک نفر زنده میموند
United Arab Emirates
عرفان
۱۷:۵۰ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
خدایا بلا رو از ملت ایران دور نگه دار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
تسليت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
بازهم سپاه کارگشایی کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
از روسیه سپاسگزاریم که محل دقیق هواپیما رو شناسایی کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
لطفا در مورد تماس های برقرار شده از هواپیما در ساعت هایی که بعد از زمان اعلامی سقوط بوده بررسی کنید
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۷:۰۹ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
خدا به خانوادههاشون صبربده
Iran (Islamic Republic of)
سید
۱۶:۲۹ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
سلام به پیکر دوشهید عزیز وهمه عزیزان این سانحه ا سفبار.روحشان شاد.تسلیت به خانواده های محترمشون.
Iran (Islamic Republic of)
میثم رهنما
۱۶:۰۸ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
با سلام
باشید خبر پیدا شدن قسمتی از لاشه هواپیما امیدها برای زنده ماندن سرنشینی هواپیمای سقوط کرده یاسوج دوباره زنده شد و بنده به عنوان یک هموطن لازم میدانم از همه نیروهای امدادی علی الخصوص ارتش قهرمان و نیروی هوایی که با جنگنده f4 موفق به ردیابی وعکسبرداری از محل سقوط هواپیما شدند والبته با حضور کماندوهای تیپ نوحد ارتش که در لحظات اولیه امروز صبح در محل حادثه حضور به هم رساندند صمیمانه قدر دانی و تشکر نمایم اجرکم عند الله
Iran (Islamic Republic of)
امیرعلی
۱۶:۰۷ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
تسلیت
Iran (Islamic Republic of)
حسين
۱۵:۴۲ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
عرض تسليت به همه ی مردم ايران
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۲۳ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
علت اصلی سقوط چی بوده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
وای خداوندا بهشون صبر بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
بگذار تا بگریم چون ابر در بهاران @
کز سنگ ناله خیزد روز وداع یاران @
روحشان شاد یادشان گرامی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
دم سپاه گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
فقط سپاه وارتش جانم فدای مهینم جانم فدای رهیرم
Iran (Islamic Republic of)
حامد م.ف
۱۴:۳۲ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
شیرمردان این خاک که همچون شاهین های تیز چنگال هر چه را که میخاهید به چنگ م آورید
ما با وجودتان آرامیم.
خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
تسلیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
واقعا متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
واقعا متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
دم سپاه گرم که محل دقیق رو پیدا کرد...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
بله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
این هواپیما قادر به پرواز در ارتفاعات زیاد, نزدیک به کوههای بلند ایران مثل دماوند و دنا نیست.
و اصلا نباید از این هواپیمای ملخی(توربوپراپ) بر فراز کوههای بلند ایران استفاده کرد, زیرا یخ زدگی عامل بسیار مهمی برای سقوط این هواپیماست.
کاربرد این هواپیما برای دشت و جاهای هموار و کم ارتفاع است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۹ ۰۹ اسفند ۱۳۹۶
خدایا خیلی سخته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
ممنون بابت اطلاع رسانی تون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
ممنون بابت اطلاع رسانی تون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
آرزو میکنم که 66نفروشن سالم و سلامت باشن و برگردن پیش خانوادهاشون
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۰۳ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
باز هم سپاه.
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۱۱:۴۸ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
عجب
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد ترابی
۱۰:۴۵ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
ممنون از برادران زحمت کش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران خدا قوت به همه نیروهایی هلال احمر کوه نوردان و کسانی که تلاش می کنند تا عزیزان ما را از دل کوه دنا پایین بیاورن تسلیت به خانواده های محترم مسافران آسمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۰۳ اسفند ۱۳۹۶
درود بر ارتش و سپاه
Iran (Islamic Republic of)
agahi90.ir
۰۹:۴۴ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
خداوند به خانواده های محترمشون صبر بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
عجب
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۳۳ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
خدا بیامرزتشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
عجب