آقایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

ثبت نام زائران عتبات نوروز 97 به هفتم اسفند موکول شد

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: ثبت نام افرادی که در مرحله پیش ثبت نام سفرهای نوروزی عتبات عالیات، نام نویسی کرده‌ بودند از تاریخ دوم به هفتم اسفند ماه موکول شد.

ثبت نام زائران عتبات نوروز 97 به هفتم اسفند موکول شدمرتضی آقایی مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: ثبت نام افرادی که در مرحله پیش ثبت نام سفرهای نوروزی عتبات عالیات، نام نویسی کرده‌ بودند از تاریخ دوم به هفتم اسفند ماه موکول شد.

آقایی تصریح کرد: بر این اساس ثبت نام متقاضیان عتبات نوروزی سال 97 در کاروان‌های زیارتی که قرار بود در چهارشنبه دوم اسفند ماه آغاز شود، به دوشنبه هفته آینده(هفتم اسفندماه) موکول شد و با 5 روز تاخیر انجام می‌شود.

وی در ادامه اضافه کرد:با توجه به بالا بودن هزینه‌ سفرهای هوایی عتبات تهران-نجف، طی 3 ماه گذشته تمامی پروازهای مسیر مذکور متوقف شده بود که با رایزنی‌های سازمان هواپیمایی کشوری این پروازها دوباره از روز گذشته(30 بهمن ماه) از سر گرفته شد.

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت خاطرنشان کرد: هم اکنون یک توافق نسبی بین مدیریت فرودگاه نجف و خطوط هوایی ایران ایجاد شد و بخشی از پرواز زائران ایرانی به عتبات، در فرودگاه نجف انجام می‌شود.

آقایی تاکید کرد: برای عملیاتی شدن سفرهای عتبات نوروزی سال آینده به صورت هوایی به مقصد فرودگاه نجف، ثبت نام نهایی مسافران عتبات  با 5 روز تاخیر انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

هفتم اسفند، زمان ثبت نام متقاضیان سفرهای نوروزی عتبات عالیات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
ان شا الله نصیب من هم بشود

آرزوی من است
آخرین اخبار