معاون آموزش و پرورش استان سمنان خبر داد;

آماده‌سازی هزار و 802 کلاس برای اسکان مسافران نوروزی در استان سمنان

معاون آموزش و پرورش استان سمنان از تجهیز 245 آموزشگاه در قالب هزار و 802 کلاس جهت پذیرش و اسکان مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، عبدالرضا محمودی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان سمنان درباره برنامه‌های آموزش و پرورش استان سمنان برای اسکان مسافران نوروزی در استان سمنان گفت : برای این طرح 245مدرسه در قالب هزار و 802 کلاس درس در نظر گرفته خواهد شد.

وی افزود: از این مجموع 104 کلاس به صورت ویژه ،883 در گروه "الف" و 815 کلاس در گروه "ب" برای اسکان میهمانان نوروزی آماده می‎شوند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان سمنان تصریح کرد : 17 پایگاه در سطح استان کار پذیرش و ثبت نام مسافران را در11 شهرستان ومنطقه به عهده دارد.

عبدالرضا محمودی بابیان اینکه ثبت نام اینترنتی کلاس ها برای اسکان مسافران نوروزی در استان سمنان از روز چهارم اسفندماه تا23 اسفندماه است گفت : شروع اسکان نوروزی در28 اسفندماه الی 13 فرودین ماه 97 است.

وی از افزایش 10 درصدی قیمت های مدارس وکلاس ها نسبت به سال گذشته خبرداد و گفت : تعرفه قیمت ها برای فرهنگیان ثابت و مشابه سال قبل است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان سمنان درپایان اظهار امیدواری کرد : تمام تلاش خود را برای عزت،اخلاق مداری وتکریم به معلمان و دانش آموزان بکار می گیریم.

انتهای پیام / ه

تجهیز 245 آموزشگاه جهت پذیرش و اسکان مسافران نوروزی در استان سمنان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار