اندروید 8 به زودی برای گلکسی نوت 8 عرضه خواهد شد

با توجه به این که گلکسی نوت 8 مجوز Wi-Fi Alliance را دریافت کرده است، به نظر می رسد به زودی اندروید 8 به صورت عمومی برای کاربران این گوشی‌ها عرضه شود.

سامسونگبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نظر می رسد سامسونگ قصد دارد به زودی نسخه اندروید 8 را برای گوشی های پرچمدار خود عرضه کند چرا که روز گذشته یک گوشی گلکسی نوت 8 که اندروید اوریو نیز روی آن نصب بود، مجوز Wi-Fi Alliance را دریافت کرد.

نسخه دوسیمکارت گلکسی نوت  با شناسه SM-N950F/DS در وبگاه Wi-Fi Alliance نیز دیده شده است که در ادامه نیز می توانید تصویری از آن را مشاهده کنید. پیش از این، سامسونگ حدود 20 روز پیش اندروید 8 را برای گلکسی اس 8، اس 8 پلاس و نوت 8 منتشر کرده بود اما بعد از مدت کوتاهی آن را غیر فعال کرد.

سامسونگ در پاسخ به پرسش‌های متعدد کارشناسان و کاربرانش در خصوص این اقدامش اعلام کرد که گزارش‌های معدودی مبنی بر خاموش و روشن شدن دستگاه‌های مذکور از سوی برخی کاربرن دریافت کرده است و قصد دارد منبع اصلی بروز این مشکل را پیش از انتشار کامل اندروید 8.0 پیدا و رفع کند.

انتظار می رود با دریافت اندروید 8 برای گلکسی نوت 8، دو پرچمدار دیگر سامسونگ یعنی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس نیز به این نسخه سیستم عامل اندروید، مجهز شوند.

سامسونگ

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار