استاندار کرمانشاه؛

طرح ۲۰۲۰ در کرمانشاه اجرایی می‌شود

استاندار کرمانشاه گفت : کرمانشاه یکی از استان‌های پراستعداد و با ظرفیت‌های بالاست

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت: کرمانشاه یکی از استان‌های پراستعداد و با ظرفیت‌های بالاست که یکی از این استعداد‌ها و ظرفیت‌ها بدون شک بحث گردشگری است.
وی ادامه داد: همه ظرفیت‌هایی که صنعت گردشگری در حوزه‌های طبیعی، تاریخی، مذهبی، دینی و ... لازم دارد در کرمانشاه هست که اگر به درستی از آن استفاده شود می‌توان چهره دیگری از این استان را ترسیم کرد.
استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: از همین رو طرح کرمانشاه ۲۰۲۰ را در دست مطالعه و اجرا داریم تا با اولویت بحث گردشگری و خدمات بتوانیم قدم بلندی به سمت توسعه برداریم.
وی افزود: صنعت گردشگری در دنیا به خوبی توانسته جای خود را باز کند به گونه‌ای که در اقتصاد کشور‌های پیشرو در این زمینه توانسته تحول خوبی را بوجود آورد.
استاندار کرمانشاه همچنین با اشاره به حضور راهنمایان گردشگری سراسر کشور در کرمانشاه، افزود: آن‌ها نقش مهمی را در رونق صنعت گردشگری ایفا می‌کنند.
وی در پایان با ابراز خرسندی از حضور راهنمایان گردشگری کشور در کرمانشاه، گفت: تک تک این افراد می‌توانند معرفان خوبی از جاذبه‌های بی نظیر گردشگری استان در استان‌های مختلف باشند.
در استان کرمانشاه تاکنون بیش از چهار هزار اثر تاریخی شناسایی شده که بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ اثر آن ثبت ملی شده و اثر تاریخی بیستون نیز به ثبت جهانی رسیده است.
 
انتهای پیام/پ
 

آثار تاریخی استان کرمانشاه

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار