در ده ماهه سالجاری؛

اقامت بیش از یک میلیون گردشگر ومسافر در مراکز اقامتی آذربایجان غربی

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت:: در مدت ۱۰ ماه سالجاری بیش از یک میلیون نفر گردشگر و مسافر در مراکز اقامتی استان اقامت کرده اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ جلیل جباری مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: در مدت ۱۰ ماه گذشته امسال یک میلیون و ۲۷ هزار نفر آذربایجان غربی را برای سفر و گشت و تفریح انتخاب و ضمن بازدید از مناطق و جاذبه‌های گردشگری و آثار تاریخی فرهنگی در مراکز اقامتی استان اقامت کردند.
وی افزود: در بحث گردشگری و ارائه خدمات بهینه به گردشگران بر حسب وظایف ذاتی سازمان با همکاری دستگاه‌ها و ارگان‌های مرتبط در زمینه ارتقاء خدمات هم از لحاظ کیفی و هم از لحاظ کمی، ۲ هزار و ۴۸۶ مورد از مراکز اقامتی و رستوران‌ها و مراکز خدماتی و مسافرتی بازدید نظارتی به عمل آمده است.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی اضافه کرد: در این رابطه ۷۷ مورد تشویق، ۲۱۱ مورد تذکر و ۱۷۶ مورد اخطار کتبی صادر شده است.
جلیل جباری در ادامه با بیان اینکه در این مدت حدودا ۱۱۵ هزار نفر از موزه‌های آذربایجان غربی  بازدید کردند افزود: تردد افراد از پایانه‌ها نیز افزایش یافته بطوری که بر اساس آمار گمرک و اداره کل پایانه‌های استان، در مجموع ۳ میلیون و ۴۸۰ هزار نفر به استان تردد داشته اند.
انتهای پیام/ح


تردد ۳ میلیون و ۴۸۰ هزار نفر به آذربایجان غربی در ده ماهه سال جاری

برچسب ها: میراث فرهنگی ، هتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.