سوخت رسانی مطلوب در سطح استان کردستان همزمان با کاهش شدید دما

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: همزمان با بارش برف و کاهش دما در سطح استان عملیات تامین و توزیع مطلوب سوخت در تمام نواحی ۹ گانه منطقه کردستان در جریان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،فریدون یاسمی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: با آغاز بارش برف و کاهش دما در استان طی نشستی از طریق ویدیو کنفرانس که با حضور کلیه روسای ستادی و روسای نواحی ۹ گانه پخش منطقه برگزار شد بر آمادگی هر چه بیشتر واحدهای عملیاتی ستاد و نواحی بویژه نواحی مرزی جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در فصل سرما تاکید و برنامه ریزی های لازم جهت مواجهه با بحران احتمالی انجام پذیرفت.

یاسمی با اشاره به ارسال بیش از ۶۸ میلیون لیتر نفت سفید جهت فروشندگیهای روستایی استان کردستان افزود: از ابتدای خرداد عملیات تامین سوخت روستاهای صعب العبور آغاز و هم اکنون نیز ادامه دارد که تاکنون بیش از ۵۱ میلیون لیتر نفت سفید به این روستاها ارسال و ذخیره سازی شده است که با توجه به شرایط جوی اخیر و مسدود شدن راههای مواصلاتی بیش از ۱۵۰ روستای استان هیچ گونه نگرانی بابت تامین سوخت روستائیان عزیز وجود ندارد.

وی همچنین از اعلام کالابرگ ویژه ای به مناسبت دهه مبار ک فجر و برودت هوای اخیر استان جهت دریافت نفت سفید مازاد بر سهمیه اختصاصی خانوارهای نفت سفید سوز خبر داد و افزود اعتبار این کالابرگ تا پایان سال جاری می باشد.

وی در ادامه درباره تامین سوخت نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج به عنوان یکی از مهم ترین منابع تامین انرژی استان ،گفت: با توجه به اهمیت این نیروگاه، ذخیره سازی مطلوبی در مخازن آن انجام شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان با بیان این که با توجه به شرایط جوی و کاهش دما در استان و احتمال افت فشار گاز و قطع گاز نیروگاه با همکاری و تلاش رانندگان ناوگان حمل و نقل منطقه روزانه بیش از ۴ میلیون لیتر نفتگاز به نیروگاه سیکل ترکیبی ارسال می شود وی همچنین مقدار ارسال این فرآورده را از ابتدای امسال تاکنون ۱۴۵ میلیون لیتر اعلام کرد.

یاسمی در ادامه افزود: آماده نمودن تاسیسات گاز مایع و فروشندگیهای سیار، فعال نمودن فروشندگیهای نفت سفید شهری غیر فعال، استفاده از نفتکشهای تدارکاتی با بستن نازل و توزیع نفت سفید در محلات فاقد گاز و ...از جمله اقداماتی است که در جهت تامین سوخت جایگزین خانوارها و مصرف کنندگان در صورت قطع گاز احتمالی صورت خواهد پذیرفت .

مدیر شرکت ملی پخش منطقه کردستان با بیان اینکه با کلیه فرمانداران نواحی ۹ گانه استان نیز طی تماس تلفنی هماهنگی لازم و شرایط شهرستان مربوطه از نظر وضعیت سوخت رسانی مورد بررسی قرار گرفته است افزود تاکیدات لازم جهت هماهنگی و همکاری کلیه روسای نواحی با فرمانداران جهت آمادگی و سوخت رسانی مطلوب و تکریم ارباب رجوع و کلیه ذینفعان مراجعه کننده به شرکت انجام و افزود سوخت کلیه روستاهای صعب العبور استان تامین و ذخیره سازی کافی نیز در مخازن انبارهای نفت منطقه صورت پذیرفته است .

انتهای پیام/د م ع

ارسال بیش از ۶۸ میلیون لیتر نفت سفید جهت فروشندگی های روستایی کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.