آمادگی جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی کردستان جهت میزبانی از مسافرین نوروزی

جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی منطقه کردستان جهت میزبانی از مسافرین نوروزی آماده خواهند شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،با توجه به فرارسیدن ایام پایانی سال و لزوم توجه به ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و مسافرینی که به استان کردستان سفر می کنند و ایجاد هماهنگی بین ستاد منطقه ، نواحی ۹گانه و مالکین جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی جهت آمادگی کامل جهت سوخت رسانی مطلوب جلسه ای با حضور مدیر وکارشناسان منطقه کردستان و مالکین ۶۶ باب جایگاه استان در سالن جلسات پخش منطقه کردستان برگزار شد.

در ابتدای جلسه فريدون ياسمی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان از همکاری روسا و متصدیان جایگاه های عرضه استان در جهت ارائه سوخت رسانی مطلوب در سال ۹۵بویژه شرایط موجود در زمستان امسال استان تشکر کرد.

یاسمی در ادامه ضمن تاکید بر رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع در کلیه مجاری عرضه منطقه افزود : به منظور ارائه خدمات مطلوب و مناسب به همشهریان و مسافرین در ایام تعطیلات نوروزی ،عملیات نظارت بر عرضه مطلوب فرآورده های نفتی در جایگاه های عرضه و CNG منطقه کردستان از اوایل اسفند آغاز شده است که الزامی است مالکین جایگاه ها به طور مستمر در جایگاه مربوطه حضور فعال داشته و نسبت به کنترل فعالیت جایگاه و ارائه خدمات مطلوب به مراجعین اقدام کنند.

وی سپس با اشاره به اعزام گروه های بازرسی معین و کنترل و نظارت به مجاری عرضه افزود: تاپایان تعطیلات نوروزی طی چند مرحله تمامی جایگاه های عرضه سوخت منطقه توسط گروه های نظارت و کنترل، پایش می شود.

یاسمی در ادامه با اشاره به شرایط جغرافیایی و وجود مناظر زیبا و دیدنی در استان و حضور هرساله مسافرین در استان افزود: آمادگی کلیه جایگاه ها ،نظافت عمومی ، تکریم ارباب رجوع ،رعایت نکات ایمنی در جایگاه ها ،آمادگی شرکت های پشتیبان فنی و سامانه هوشمند سوخت جهت ارائه خدمات در ایام تعطیلات پایان سال بسیار الزامی است.

مدیر پخش منطقه کردستان سپس به تشکیل گشت های منظم بازدید با حضور کارشناسان واحدهای کنترل ونظارت ،خدمات مهندسی ، HSE ، سامانه هوشمند و روابط عمومی از کلیه جایگاه های استان اشاره و خواستار توجه جدی مالکین جایگاه ها به درمداربودن کلیه تلمبه های جایگاه ها ،خرید به موقع فرآورده ،حضور مستمر سرپرست در جایگاه ،فعال بودن کلیه دوربین های جایگاه و... شد.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح برندینگ مجاری عرضه در استان و اختیاری بودن اجرای این طرح جهت مجاری عرضه موجود افزود: تسهیل و روان سازی احداث جایگاه های عرضه ،پرداخت حق العمل به جایگاه داران، بسترسازی جهت حضور بخش خصوصی در تامین و توزیع سوخت و...را از مزایای اجرای این طرح نام برد.

یاسمی سپس با اشاره به اجرای طرح درجه بندی مجاری عرضه و فرایندپرداخت کارمزد به جایگاه های که تحت پوشش شرکت های برند نیستند، افزود: روند پرداخت کارمزد و درجه بندی این جایگاه ها تغیر خواهد کرد و ادارات استاندارد ،تعاون و رفاه اجتماعی نیز نسبت به بازدید از این جایگاه ها اقدام و پس از آن شرکت ملی پخش نسبت به بررسی و لحاظ کردن درجه جایگاه و پرداخت کارمزد اقدام خواهد کرد.

یاسمی در پایان افزود: در جهت رعایت تکریم ارباب رجوع و تحقق حقوق شهروندی علاوه بر بازدید و نظارت واحدهای پخش منطقه ، گروه های نظارتی از وزارت کشور ،شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران و ادارات استانی نیز بر عملیات و عملکرد جایگاه های عرضه نظارت خواهد داشت.

انتهای پیام/د م ع

اجرای طرح برندینگ مجاری عرضه در کردستان

برچسب ها: شرکت ملی نفت ، بنزین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.