انتخاب تیم فوتبال نیشکر هفت تپه برای شرکت در مسابقات جهانی فرانسه

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی نیشکر هفت تپه از انتخاب تیم فوتبال نیشکر هفت تپه برای شرکت در مسابقات جهانی فرانسه خبر داد.

مجید دهگان، مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی نیشکر هفت تپه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیان کرد: از سوی فدراسیون ورزش کارگری جمهوری اسلامی ایران و هیات ورزش کارگری خوزستان، تیم فوتبال کارگری این شرکت برای شرکت در مسابقات جهانی فرانسه انتخاب شد.

وی زمان برگزاری المپیاد جهانی کارگری را اوایل خردادماه سال آینده (1397) در شهر لابول فرانسه اعلام کرد و اذعان داشت: تیم فوتبال کارگری نیشکر هفت تپه به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات شرکت خواهد کرد.

دهگان اظهار کرد: اردوی آمادگی تیم فوتبال کارگری هفت تپه اوایل اردیبهشت ماه به مدت یک ماه در کمپ ورزشی بروجرد برگزار خواهد شد.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت نیشکر هفت تپه با بیان اینکه تمام نفرات این تیم کارگران شاغل در بخش های مختلف شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه هستند، افزود: بازیکنان این تیم سابقه بازی در مسابقات لیگ کشور را دارند، ضمن اینکه این تیم در مسابقات فوتبال کارگری استان خوزستان در صدر قرار دارد.

وی با بیان اینکه تیم فوتبال کارگری این شرکت برای نخستین بار است که به مسابقات جهانی اعزام می شود گفت: با توجه به استعداد بازیکنان، ‌این تیم شانس قهرمانی در مسابقات جهانی فرانسه را دارد.

مجید دهگان خواستار حمایت مسئولان استان خوزستان، شهرستان شوش و نیز شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه از این تیم برای حضور در این مسابقات که افتخاری برای استان خوزستان و کشور خواهد بود شد.

انتهای پیام/گ

برگزاری مسابقات جهانی فرانسه با حضور تیم فوتبال نیشکر هفت تپه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد کعبی
۲۳:۰۹ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
من میخوام درتیم فوتبال نیشکر هفت تپه باشم
من به تیم نیشکر علاقه دارم