القاصی مهر:

برگزاری مراسم چهارشنبه سوری در تخت جمشید و پاسارگاد ممنوع است

رئیس کل دادگستری فارس گفت: اجازه برگزاری هیچگونه مراسمی در تخت جمشید و پاسارگاد داده نمی شود.

متخلفین چهارشنبه آخر سال تاپایان تعطیلات نوروز بازداشت خواهند بودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی القاصی مهر رئیس کل دادگستری فارس در نشست خبری مقابله و پیشگیری از جرائم خاص از جمله چهارشنبه آخر سال گفت: طبق قانون تمامی متخلفین چهارشنبه آخر سال تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت خواهند بود و اجازه برگزاری هیچگونه مراسمی در تخت جمشید و پاسارگاد داده نمی شود.

وی افزود: پیش بینی لازم انجام شده و راهکارهای لازم نیز مد نظر قرار دارد.

القاصی تصریح کرد: برای چهارشنبه آخر سال تدابیر ویژه ای انجام شده ولی مخالفتی با شادی مردم نداریم و اقدامات قانونی بدون مزاحمت برای دیگران مخالفتی نداریم.

رئیس کل دادگستری فارس تاکید کرد: اما قرار نیست مزاحمتی برای دیگران ایجاد شود و شعبات ویژه برای رسیدگی به پرونده متهمین اختصاص داده شده است و کسانیکه اقدامات علیه امنیت مردم و جامعه انجام دهند با قانون مواجه خواهند شد.

القاصی مهر ادامه داد: شهروندان در چند ساعت چهارشنبه آخر سال احساسات خود را کنترل و مراقب فرزندان خود باشند تا مشکلی غیر قابل جبران برای آنها روی ندهد.

وی افزود: تردد خودرو در سطح شهر و مناطق شلوغ کمتر شود تا مشکلی ایجاد نشود هرچند که نیروهای امنیتی و انتظامی در سطح شهر به طور کامل حضور دارند.

رئیس کل دادگستری فارس تاکید کرد: متخلفین چهارشنبه آخر سال تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت خواهند بود.

القاصی مهر تصریح کرد: عوامل ضد انقلاب در فضای مجازی فعال هستند و مردم باید مراقب باشند که گول فراخوان های دشمنان را نخورند.

وی یادآور شد: باید مراقب باشیم که طبق قانون حتی حمل و در اختیار داشتن مواد محترقه نیز جرم است و ایجاد رعب و وحشت طبق قانون مجازات زندان دارد.

رئیس کل دادگستری فارس در خصوص ایام نوروز نیز گفت: در ایام نوروز نیز دستگاه قضایی در فارس به طور کامل فعال است.

القاصی مهر تاکید کرد: اگر قرار است مراسم سنتی برگزار شود در محلات و با نظارت بزرگترها باشد نه اینکه با تشویق برخی از افراد مشکل دارد به شهرستان دیگر بروند.

وی ادامه داد: اجازه برگزاری هیچگونه مراسم چهارشنبه آخر سال در تخت جمشید و پاسارگاد داده نمی شود.
انتهای پیام/ر

صحبت های رئیس کل دادگستری فارس درباره چهارشنبه سوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.