عملکرد تیم فوتبال پیکان؛

پیکان با آقا معلم از آسانسور لیگ به مدعی کسب سهمیه آسیا تبدیل شد

تیم فوتبال پیکان در فصل ۹۶-۹۷ توانسته با بازیکنان جوان و تازه نفس خود راه پیروزی‌های پی در پی را در پیش بگیرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پیکان در فصل قبل لیگ برتر فوتبال توانست با روند رو به رشد خود در رده ی 6 جدول به کار خود پایان دهد . در ادامه تیم پیکان در فصل 96-97  با هدایت مجید جلالی پس از پشت سر گذاشتن 26 هفته از لیگ برتر فوتبال با 6 باخت ، 8 تساوی و 12برد و کسب در مجموع  44 امتیاز و همچنین صعود های متوالی خود در لیگ توانست به رده ی 4 جدول صعود کند تا یکی از تعقیب کنندگان دریافت سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در دوره بعدی آن  باشد.

////عملکرد تیم پیکان/صعود جلالی  با شاگردان تازه نفس

 آمار شاگردان جلالی در اولین بازی خود را در سال 96 با تساوی برابر تیم پدیده شکل گرفت  و  این تیم پس از تجربه کردن چند هفته شکست و تساوی طعم انتهای جدول را نیز چشیدند اما تیم پیکان بعد از گذشت چند بازی از انتهای جدول به رده هفتم صعود کرد تا مسیر صعود خودد به رتبه های بالاتر جدول را هموار تر سازد.

تیم پیکان  بازیکنانی مانند مرتضی آقاخان ، مهدی شیری ، محمد صادق بارانی ، مهدی مومنی ، سید مهران موسویف ، بختیار رحمانی ، آرمان قاسمی ،حجت حق وردی ، ماهان رحمانی ، افرانگ دافه و امیر روستایی را در اختیار دارد و با ایین بازیکنان توانسته  در مقابل رقیبان خود شگفتی ساز شوند .بازیکنان جوان تیم پیکان در 4 هفته ی پایانی فوتبال خود در سال 96 توانستند در 4 بازی 8 گل به ثمر برسانند.

////عملکرد تیم پیکان/صعود جلالی  با شاگردان تازه نفس

شاگردان مجید جلالی در رقابت های جام حذفی اما در همان ابتدای کار در مقابل تیم بادران شکست خوردند و از روند این مسابقات کنار رفتند. در این مسابقه تیم بادران تهران 3 گل به تیم پیکان زد و در نهایت  این بازی با نتیجه ی 3-1به سود بادران پایان یافت. 

تیم پیکان از تیم سابقه دار ایران است . این تیم در سال۱۳۴۶ برای رفاه هر چه بیشتر کارکنان شرکت ایران خوردرو ساخته شد و یکی از بهترین زیر ساخت های ورزشی را در آن دوران دارا بود . این تیم هیچ بازیکنی در تیم ملی ندارد اما نکته مهم در رابطه با تیم پیکان این است که بیشتر بازیکنان در سنین 20 تا 25 سال قرار دارد و یکی از جوانترین تیم ها را در بین سایر تیم های حاضر در لیگ برتر دارد.

در ادامه باید گفت که تیم پیکان از لحاظ عملکرد داوری در این فصل شانس خوبی نداشت و در بسیاری از مسابقات خود در برابر سایر تیم ها بسیاری از صحنه ها به نفع رقیب  تمام شد.

همچنین می توان اظهار کرد پیکانی ها در چند بازی مانده تا پایان لیگ برتر فوتبال از شمار چند تیمی هستند که در جهت کسب جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا سال آینده  تلاش می کنند.

////عملکرد تیم پیکان/صعود جلالی  با شاگردان تازه نفس

در صورت عملکرد خوب تیم پیکان و کسب جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا این اولین حضور این تیم در بین بهترین های آسیا است. تیم پیکان در ادامه بازی های خود در لیگ برتر فوتبال به مصاف تیم های سپاهان ، صنعت نفت آبادان ،  استقلال خوزستان ، استقلال و سایپا  می رود که پیش بینی می شود این بازی ها برای این تیم نفس گیر باشد.

انتهای پیام/

عملکرد شاگردان جلالی در سال 1396

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار