آمار عجیب تلفات یک جشن از زبان رشیدپور + فیلم

مجری برنامه حالا خورشید آمار تلفات چهارشنبه سوری در سه سال گذشته را بیان کرد.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا رشیدپور مجری برنامه تلویزیونی حالا خورشید با اشاره به آمار تلفات چهارشنبه سوری در سه سال گذشته گفت: سال ۹۶ چیزی از بلاهای طبیعی کم نداشتیم، پس خودمان با یک حادثه مصنوعی یکدیگر را داغدار نکنیم.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

 

تلفات چهارشنبه سوری در سه سال گذشته + فیلم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۱ ۲۲ اسفند ۱۳۹۶
با سلام در شب چهارشنبه سوری کارمندان شعب بانک مسکن را مجبور می کنند تا ساعات آخر شب در شعبه حضور داشته باشند. با توجه به احتمال آتش سوزی شعبه و عدم وجود راه فرار اضطراری، امکان حادثه جانی برای کارمندان وجود دارد. لطفا مراتب را به گوش مسوولین ذیربط برسانید تا علاوه بر خسارات احتمالی مالی حداقل از خطرات جانی جلوگیری شود. با توجه به وجود نیروهای انتظامی در سطح شهر چه نیازی به حضور اجباری کارمندان بانک در داخل شعبه می باشد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۲۱ اسفند ۱۳۹۶
واقعا جای تاسفه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۲۱ اسفند ۱۳۹۶
سلام
من میخواستم نوبت ملاقات و دیداری با آقای جهانگیری برای شوهرم در طول هفته بگیرم یا حداقل تلفنی که با حضرتعالی تماسی داشته باشن چون نه تلفن آقای جهانگیری رو دارم ونه هیچ ارتباطی لطفا این پیغام رو بهش برسونید خواهش میکنم بعنوان یکی از طرفداران آقای جهانگیری مشکلی هست که فقط دست آقای جهانگیری حل می شود .خواهش میکنم صدای ما مظلومین را به گوش آقای جهانگیری برسانید .آقای جهانگیری مرد عدالت دولت لطفا مساعدت بفرمایید لطفا لطفا.منتظر جواب خوشحال کننده ای هستم .حساب کنید عیدی پدری به دختری که حسرت سالها بی پدری را دیده .منتظرم
آخرین اخبار